5 Reacties

4 maanden geleden

Nee een harde buik start meestal bovenaan en is echt heel je buik die dan letterlijk hard wordt.. krampen zoals je maandstonden kunnen wel een soort van weeën zijn

4 maanden geleden

Ik heb hier geregeld het gevoel van wat ze beschrijven als een harde buik: alsof er een basketbal in je buik zit, een heel opgespannen gevoel, inderdaad vooral voelbaar bovenaan. Dit doet echter geen pijn. Ondertussen ook al 3 avonden menstruatie achtige klachten zoals buikkrampen en rugpijn, meestal begint dat ‘s nachts en sta ik dan op. Het stopt tegen de ochtend ook weer gewoon dus ik DENK dat dit oefenweeën zijn. Iedereen zegt: als het echte weeën zijn dan weet je het zeker, het volgt ritmisch op en je kan tijdens een wee geen zin meer afmaken. Dus ik wacht daar gewoon op nu 😅 Ik had gehoopt dat het zich iets duidelijker zou aankondigen, maar helaas. Veel succes! En laat je iets weten als het toch doorzet? Ben benieuwd 🤗

4 maanden geleden

Reactie op VeLou

Ik heb hier geregeld het gevoel van wat ze beschrijven als een harde buik: ...
Hier is het zware gevoel in mijn buik weer weggetrokken. Voorlopig voel ik geen tekenen meer van een aankomende bevalling. Behalve dan misschien dat ik me zoooo moe voel sinds enkele dagen! Hoe gaat het met jou?

4 maanden geleden

Reactie op Elke2707

Hier is het zware gevoel in mijn buik weer weggetrokken. Voorlopig voel ik ...
Er is niet echt veel veranderd… zware gevoel is er nog steeds en telkens de baby beweegt voel ik ook echt scherpe steken in de vagina. Recht op een stoel zitten is ook heel moeilijk. Dus de kleine zit echt heel laag te duwen denk ik 😄 Maar verder niets… afwachten.

4 maanden geleden

Reactie op VeLou

Er is niet echt veel veranderd… zware gevoel is er nog steeds en telkens d ...
Dat zouden indalingsweeën zijn volgens wat ik lees! dat heb ik ook wel deze week!