8 Reacties

3 maanden geleden

Zoveel mogelijk onder natuurlijke schaduw zetten, das nog altijd de beste schaduw en idd altijd insmeren!

3 maanden geleden

Onze vroedvrouw zei dat zonnecrème nog niet aan te raden is voor het huidje van zo'n jonge baby'tjes... Haar tips: niet buiten op warmste momenten van de dag, sowieso in de schaduw en bij wandelingetje de zon afweren via een parasolletje of tetradoek die je over de kap hangt.

3 maanden geleden

Reactie op jonsi

Onze vroedvrouw zei dat zonnecrème nog niet aan te raden is voor het huidje ...
Zou toch oppassen met een tetradoek over de kap te hangen want zo wordt het snel erg warm..

3 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Zou toch oppassen met een tetradoek over de kap te hangen want zo wordt het ...
Je kan die er over hangen maar zodanig dat hij niet afsluit dan geeft het wel schaduw maar kan er nog steeds verse (frisse) lucht passeren zo mag het wel 🙂 ze verkopen daar ook speciale doeken voor met klemmetjes enzo

3 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Je kan die er over hangen maar zodanig dat hij niet afsluit dan geeft het w ...
Op deze manier 😄

3 maanden geleden

We zorgen inderdaad dat er nog ventilatie is met het tetradoek erover. We kunnen ook een stuk stof van onze buggy afnemen aan het hoofdeinde zodat er meer ventilatie mogelijk is.

MOD

3 maanden geleden

Eerst en vooral gefeliciteerd met je kleintje! Je kan perfect wel buiten zitten met je kleintje maar idd wel in de schaduw! Ik neem Milla ook overal mee maar als het heel warm is blijf ik liever thuis met der of ik ga niet te lang weg met der :) Je moet beetje doen waar je je zelf goed bij voelt ook ;) In elk geval geniet van het mooie weer en je kleintje!

3 maanden geleden

Hier ook nog wat zoekende wat we de komende dagen gaan doen... We wonen op de 2e verdieping, dus best warm met deze temperaturen en ik kan nog niet super goed de trap op en af en hele dag buitenshuis zie ik precies nog niet zitten 7 dagen na de bevalling 😅 als er mensen tips hebben, altijd welkom