12 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook constant honger 😂 nooit last van gehad tijdens de hele zwangerschap maar nu... Ik geef wel borstvoeding dus dacht dat het misschien daarmee te maken had

3 maanden geleden

Ik heb ook constant honger en ik kan blijven eten. In het ziekenhuis na keizersnede was dit omgekeerd... ik geef ook borstvoeding dus dacht ook dat vandaar kwam. Want hetzelfde is met water drinken 😅

MOD

3 maanden geleden

kan dit ook niet komen door de zwangerschapshormonen nog?

3 maanden geleden

Ik had gehoord dqt dit kon komen door de hormonenwissel. Het nemen van probiotica na de bevalling zou dit wat kunnen normaliseren

3 maanden geleden

Bij mij net andersom… de eerste dagen in het ziekenhuis hebben mijn partner en ik alle maaltijden van het ziekenhuis (voor 1p) gedeeld. En ook nu thuis moet ik mezelf verplichten om te eten.. ik heb gewoon nergens zin in.

3 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik heb ook constant honger 😂 nooit last van gehad tijdens de hele zwangers ...
Ik ben gewoon precies al 9 maanden uitgehongerd 😅 bij borstvoeding kan ik dit nog begrijpen maar hongerig worden van flesjes warmen 🙈🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem002

Ik heb ook constant honger en ik kan blijven eten. In het ziekenhuis na kei ...
Ja de liters vloeien er hier ook vlot in! Gelukkig heeft onze blaas weer wat meer plaats!

3 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

kan dit ook niet komen door de zwangerschapshormonen nog?
Zou zeker nog kunnen! Vind het gewoon gek het precies nog veel meer geworden is. Had echt gehoopt die honger zou gaan liggen

3 maanden geleden

Reactie op Elca

Ik had gehoord dqt dit kon komen door de hormonenwissel. Het nemen van prob ...
Zou wel eens goed kunnen! Goedd tip ook, ga ik me eens over inlezen 😊

3 maanden geleden

Reactie op VeLou

Bij mij net andersom… de eerste dagen in het ziekenhuis hebben mijn partner ...
En voel je je voor de rest goed? Je lichaam heeft natuurlijk wel brandstof nodig om goed te recuperen!

3 maanden geleden

Reactie op Maaike C

En voel je je voor de rest goed? Je lichaam heeft natuurlijk wel brandstof ...
Ja ik voel me wel goed hoor! Drink vooral veel water.. dat is echt ongezien. Maar ik verplicht mezelf dus wel vaker om een boterham te eten of iets tussendoor.

3 maanden geleden

Ik heb continu zin in suiker, geef BV. Postpartum cravings denk ik.