Had ik gehoopt die onstilbare honger eindelijk eens zou gaan liggen na de zwangerschap, is het gewoon dubbel zo erg sinds ik bevallen ben! In het ziekenhuis zat ik 's nachts zowel gezond als ongezond te eten alsof ik in dagen niet gegeten had. Ook nu 5 dgen na de bevalling blijf ik maar eten en honger hebben. Ik geef ook geen borstvoeding wat anders veel zou verklaren. Nog mama's die zo honger hebben of ligt het aan mij? 😅
Ik heb ook constant honger 😂 nooit last van gehad tijdens de hele zwangerschap maar nu... Ik geef wel borstvoeding dus dacht dat het misschien daarmee te maken had
Ik heb ook constant honger en ik kan blijven eten. In het ziekenhuis na keizersnede was dit omgekeerd... ik geef ook borstvoeding dus dacht ook dat vandaar kwam. Want hetzelfde is met water drinken 😅
Bij mij net andersom… de eerste dagen in het ziekenhuis hebben mijn partner en ik alle maaltijden van het ziekenhuis (voor 1p) gedeeld. En ook nu thuis moet ik mezelf verplichten om te eten.. ik heb gewoon nergens zin in.
En voel je je voor de rest goed? Je lichaam heeft natuurlijk wel brandstof ...
Ja ik voel me wel goed hoor! Drink vooral veel water.. dat is echt ongezien. Maar ik verplicht mezelf dus wel vaker om een boterham te eten of iets tussendoor.