8 Reacties

één jaar geleden

Mijn werk en collega’s zijn de eerste die ik heb ingelicht over mijn zwangerschap zo weten ze ook als ik me soms niet lekker voel wat er aan de hand is. Het is belangrijk dat zij weren dat jij zwanger bent dus ik zou dit zeker melden.. Als het echt niet gaat zou ik een langere periode thuis blijven om je rust te nemen zo hoeft je werk er niet onder te lijden en weten ze dat je langere tijd afwezig zal zijn

één jaar geleden

Reactie op IndependentNurse

Mijn werk en collega’s zijn de eerste die ik heb ingelicht over mijn zwange ...
Da’s goede raad. Ik durf mijn werk nog niet inlichten. Mijn collega’s deden heel vreemd tot zelfs onbegripvol tegen me na mijn miskraam deze zomer. Ze hebben mijn vertrouwen zo geschonden dat ik er zelfs nog niet voor open sta om ze in te lichten.

één jaar geleden

Als je morgen iets overkomt heeft je baas 3 dagen later al iemand op je plek gezet. Je lijf en kind gaat voor op dit moment. Als de dokter je rust schrijft zou ik dit vooral nemen!

één jaar geleden

Reactie op mamawens2024

Da’s goede raad. Ik durf mijn werk nog niet inlichten. Mijn collega’s dede ...
Ja dat snap ik als je je er niet echt op je gemak bij voelt maar dat moet je over je heen laten gaan zoals Maaike ook zegt jij en je baby gaan voor u. Veel succes ermee!

één jaar geleden

Jullie hebben gelijk. Ik ga de volgende keer niet aarzelen als de dokter me aanraadt te rusten.

MOD

één jaar geleden

Hier heb ik enorm veel last op het werk. Werk in een wzc bij dementerende en ben echt futloos en heb onderrugpijn :( Ook bloedarmoede en gisteren naar de huisarts geweest en ben 2 weken thuis voor rust.

één jaar geleden

Reactie op Rnnuo

Hier heb ik enorm veel last op het werk. Werk in een wzc bij dementerende e ...
Veel beterschap ❤️‍🩹 Moet echt vervelend voor je zijn, maar je hebt de rust nu heel erg nodig!

één jaar geleden

Ik ben intussen snipverkouden met oorontsteking… Stilaan voel ik me zo afgetakeld. Ik was in de week van 20 november al ziek op vakantie met buikgriep. Dat heeft dan nog lang aangesleept. Daar ben ik min of meer door geraakt met Navalit. En nu weer snipverkouden. Voel me erg moe, huishouden staat hier op z’n kop, feestdagen staan voor de deur 🤧😤