Heeey Mama’s,
Ik ben momenteel 16 weken zwanger van ons zoontje. Ik merk bij mezelf dat er een buikje is, maar omstanders zeggen vaak dat je nog niets ziet.
Hoe zit het bij jullie buikje? Stiekem kijk ik wel uit naar een zwangerschapsbuik.
1e kindje, 18+3 🥹🩷 ik krijg dan weer juist te horen "amai, je hebt al wel een hele dikke buik hè 🥲" terwijl ik m'n buikje gewoon mooi vind.. zo erg dat andere mensen je onzeker maken! Elk lijf is anders, hoe snel of hoe traag je buikje ook groeit.. das toch niet erg!! 🥰
Hier mijn buik 🙈 als ik zie wat jullie buikjes zijn zijn die mooi maar mijne OMG ik ontplof bijna..zie er eerlijk gezegt tegenop hoe die nog veel dikker gaat worden..is mijn 3de zwangerschap en bij de andere 2 ook een enorme dikke buik gehad
Hoi mama’s, wel leuk om de evolutie van mijn buikje te zien en ja hij groeit echt wel ook al lijkt het soms van niet. 🥰 iemand nog van deze evolutie buikfoto’s gemaakt?
Oh ben jaloers 🙈 ik heb echt hele dikke buik en kan soms geen weg meer
Is het je eerste kindje? Lijkt me fysiek wel lastig voor jou inderdaad! Maar wel heel mooi 🥰 ik krijg soms de opmerking dat je het nog niet echt ziet en da's dan ook weer jammer...