50 Reacties
9 maanden geleden
ik zie het zelf ook al wel hard maar anderen niet. maar das normaal omdat ik zelf al een buik heb dus mensen zien het verschil gewoon niet. behalve mijn moeke, die vind dat ik gigantisch ben 😅 maar dat is eerder omdat ze zo trots is en gewoon wilt dat iedereen ziet dat ze een achterkleinkind krijgt
9 maanden geleden
Reactie op Stefanyx3
19+ 1 zwanger hier ook nog niet veel te zien en is mijn 5 e kindje 🥲
Oh! Vind het stiekem wel geruststellend dat ik niet de enige ben met weinig buik. Nog 1,5 week voor de 20 weken echo 🤞🏻 ben dan bijna 21 weken
9 maanden geleden
Hier 19w4d zwanger en ooo wat haat ik het om dit zo vaak te moeten horen: "al zover amai je ziet het nog niet echt hé" terwijl ik van mezelf toch echt wel vind dat ik al een mooi buikje heb...Bij mijn zoontje was ik ook totaal niet dik, nu ben ik toch al bijna even zwaar zoals ik toen op 7-8maand was...
9 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Oh! Vind het stiekem wel geruststellend dat ik niet de enige ben met weinig ...
ik vind het eig wel fijn om nog niet echt zwanger uit te zien 🥹 maar dan ben ik de enige als ik het zo lees 😅🤣 ja ik ook 21 feb 20 weken echo ☺️ zolang alles goed gaat met ons baby 🩷🩵
9 maanden geleden
20 weken.. nog niet veel buik 🥲 (wel in de ochtend, voor ontbijt) maak me hier soms zorgen over maar als ik zo research doe zou dit bij iedereen anders zijn.. woensdag 20 weken echo 🤞🏻
9 maanden geleden
19 w buikje, pas vanaf 18 weken begon het stilletjes te groeien, ervoor niet veel te zien 🙈
9 maanden geleden
Ik ben zelf morgen 18 weken en ik merk nog niks van buik maar heb zelf ook al wel overgewicht dus dat heeft er natuurlijk ook mee te maken. Al merk ik wel dat mijn lichaam aan het veranderen is, de vetjes zijn precies van plaats aan het veranderen 😅 mijn vriend zegt dat hij het wel begint te zien, ik heb deze week ook gehoord dat de placenta vooraan ligt dus is de kans groot dat het wat langer duurt voor ik iets zie en/of voel. Van het voelen vind ik wel jammer, had graag men baby’tje al weel eens gevoeld, de buik mag wegblijven van mij haha
8 maanden geleden
Reactie op stephanie-94
Hier 19w4d zwanger en ooo wat haat ik het om dit zo vaak te moeten horen: " ...
Lastig he?
Ik haat die reacties ook.