8 Reacties

één jaar geleden

Ik heb ze ook 😅😅 of ben razend kwaad.. of ik huil voor nix 😂 lang leven hormonen... Ik denk ook altijd ocharme da baby'tje 😅 Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook wel 😂

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Ik heb ze ook 😅😅 of ben razend kwaad.. of ik huil voor nix 😂 lang leven ...
Oef 😅 ben niet de enige dus 😂

één jaar geleden

Ik heb dit ook 🫣🫣 Ik kan echt van 0 naar 100 gaan in een seconde 🫣

één jaar geleden

Ik heb net het zelde meegemaakt net. Mijn man kan precies niet beseffen dat hij vader wordt.. hij wilt 1x per week drinken maar helaas kan hij niet drinken ... hij is altijd zat nu komt hij thuis omdat ik me slecht voel en vertrekt dronken met de auto weer weg ik ben het moe heb net alles kapot gegooit geschreeuwt geweeent en nu zit ik op een bankje te denken aan mijn baby die dit nu moet meemaken voel mij zo slecht ..... soms denk ik had gewacht met kindjes maar buiten zijn alchol zijn er letterlijk geen problemen .... maar helaas is alchol een groot probleem weet niet wa ik moet doenen ben het moe

één jaar geleden

Reactie op Wondertjevanme

Ik heb net het zelde meegemaakt net. Mijn man kan precies niet beseffen dat ...
Wat erg voor je.. hopelijk kom je tot een oplossing.. Veel praten en dingen duidelijk maken.. en ook zagen dat het beter is voor jou en de baby als je kalm blijft..

één jaar geleden

Ik jaag mezelf ook vaak op en kan gemakkelijk boos worden

één jaar geleden

Helemaal hetzelfde hier. Kan ruzie maken met de hele wereld. Maak me super snel boos en verdrietig als het gaat om iets wat mijn emoties prikkelt... Ik probeer dicht bij mezelf te blijven. Maar voel me ook vaak ongebegrepen en dat doet bommetjes ontploffen thuis. Een vicieuze cirkel omdat ik weet dat het ook men hormonen zijn. Gelukkig grote liefde en nemen de gelukjes de bovenhand. Maar ik weet dat t intussen geen fabeltje is dat zwangerschap hormonen in de war stuurt:) Fijne kerst iedereen xx

één jaar geleden

Reactie op Wondertjevanme

Ik heb net het zelde meegemaakt net. Mijn man kan precies niet beseffen dat ...
Hoe is het met je? Heb je met hem kunnen praten?