28 Reacties

één maand geleden

Reactie op Valochie

Ik durf soms het huis niet uit omdat hij dan geen dutje in bed kan doen.. i ...
Heel herkenbaar! En ik krijg stress omdat ik dan denk: ‘ohnee we moeten naar huis, hij is al bijna twee uur wakker’. Vandaag gingen we wandelen en hij viel niet in slaap in zijn buggy… ik was de hele weg op van de stress. We hebben 1u30min gewandeld en hij heeft er 30min van geslapen… dat was in de vm dus zijn enige dut. Ik heb echt het gevoel hele dagen met dutjes bezig te zijn

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Heel herkenbaar! En ik krijg stress omdat ik dan denk: ‘ohnee we moeten naa ...
Exact! Ik vind het zelf moeilijk bij mijn ouders te gaan eten omdat hij dan niet " op tijd " in zijn bed ligt. Pff 🙄 Kan het moeilijk los laten.

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Terwijl je juist van een wandeling zou moeten genieten en het ontspannend zou moeten zijn

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Is hij dan heel lastig ofzo als hij niet slaapt?

één maand geleden

ik heb haar gisteren voor haar dutje in de box gelegd zo kon even spelen en er na heb ik de white noise opgezet. ze viel na 5 min brabbelen in slaap.. ik moet het geluid wel niet afzetten want dan werd ze wel terug wakker.. nou toch goed geslapen. en dat zonder wiegen.. ik was trots op mezelf 😃 vandaag ook weer van het zelfde maar dit keer een korter dutje gedaan..

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Is hij dan heel lastig ofzo als hij niet slaapt?
Neen, eigenlijk valt dat goed mee! Het is meer mijn eigen probleem 🫢

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Neen, eigenlijk valt dat goed mee! Het is meer mijn eigen probleem 🫢
Er zijn soms ook dagen dat mijn dochtertje niet veel slaapt maar zolang ze content is en dan snachts wel slaapt maak ik er mij niet druk in 😜