13 Reacties

4 maanden geleden

Omg, ik heb zo ene die elk kwaaltje heeft.. als ik nog 1x hoor pff ik heb pijn aan men heup kan nie goed liggen dan vlieg ik uit men krammen 😂 Alles heeft hij, plots ook elke avond het zuur, nog nooit gehoord bij hem.. 😬

4 maanden geleden

Jammer dat hij geen dankbaarheid toont… het klinkt wel alsof hij zich ook wel zorgen maakt/nerveus is. Hehe mijn partner zegt ook vaak “als WE gaan bevallen” 🤭… maar wie gaat er echt bevallen 😏😏😏🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Die van mij heeft vreselijk last van zijn nek en moet ook erg vroeg opstaan wat voor hem heel lastig is😂 En daar lig ik dan de hele nacht wakker met misselijkheid en rugpijn en ribpijn en hoofdpijn en tintelende handen... maar hij zorgt wel heel goed voor me haha

4 maanden geleden

Reactie op babyvdb2023

Omg, ik heb zo ene die elk kwaaltje heeft.. als ik nog 1x hoor pff ik heb ...
Jullie zijn LETTERLIJK samen zwanger 🤣

4 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Jammer dat hij geen dankbaarheid toont… het klinkt wel alsof hij zich ook w ...
Ja ik denk vooral financiele zorgen. En hij vind het spannender dan ik denk ik omdat we al een zeer actieve dochter hebben die heel janoers kan zijn. 😅

4 maanden geleden

Reactie op Evelienvk52

Die van mij heeft vreselijk last van zijn nek en moet ook erg vroeg opstaan ...
I know the feeling. 😅🤣

4 maanden geleden

Reactie op diny824

Ja ik denk vooral financiele zorgen. En hij vind het spannender dan ik denk ...
Ik denk dat mannen zich daar idd sneller druk om maken 😌 Maar alles valt uiteindelijk wel op z’n plek 🤩

4 maanden geleden

Reactie op diny824

Jullie zijn LETTERLIJK samen zwanger 🤣
Ik kan hem soms echt voor de kop slagen 😂🤣

4 maanden geleden

Op 2 juli was mijn water gebroken en na een halfuurtje begonnen mijn weeën. Ik zat rustig op een stoel mijn weeën te timen en mijn vriend komt bij mij zitten om te zeuren over hoe hij krampen heeft van de pizza de dag voordien... 🙈 Ik vond het toen ook moeilijk om medelijden te vinden voor zijn krampjes. 😜 Ik merkte wel heel erg dat hij eigenliijk meer stress had dan ik omdat hij zelf de pijn en baby niet voelt. Hij vertelde achteraf ook aan zijn vrienden hoe moeilijk hij het vond om toe te zien op hoeveel pijn ik had en dat alles toch veel langer duurt dan in de films. 😉

4 maanden geleden

Reactie op EDEP

Op 2 juli was mijn water gebroken en na een halfuurtje begonnen mijn weeën. ...
Eerst en vooral proficiat! Ja mijn vriend had het ook lastig met onze dochter. Het enige was toen hoe meer pijn ik had en begon te roepen toen (2j geleden) hoe harder hij lachte. Onmacht denk ik dan Maar zo zijn venten dan?

4 maanden geleden

Reactie op EDEP

Op 2 juli was mijn water gebroken en na een halfuurtje begonnen mijn weeën. ...
Ik vind dit mooi om te lezen, ik zeg vaak dat er toch ook enorm onderschat word wat onze mannen doorstaan, bij mijn 1ste zoontje werd het een inleiding, 20 uren weeën en uiteindelijk toch nog een keizersnede gekregen, dat is 20u machteloos je geliefde zien afzien, niks kunnen doen , 101 dingen die door hun hoofd gaan, na de keizersnede werd ik 2u op de recovery gehouden en zat hij helemaal alleen met ons zoontje, daar zit je dan 2u op je vrouw te wachten,helemaal alleen met een pasgeboren zoontje, afvragend wrm alles zolang duurt...ze kunnen soms wat zagen en ik heb me al vaak eens geërgerd aan mijn man sinds de geboorte van ons 2de zoontje een week geleden, maar toch zeg ik: "chapeau voor onze mannen, want ze doorstaan het toch ook allemaal maar, en ze zijn nu eenmaal ook niet gemaakt van steen" 😊

4 maanden geleden

Reactie op stephanie-94

Ik vind dit mooi om te lezen, ik zeg vaak dat er toch ook enorm onderschat ...
Klopt, Ik snap dat je je soms geërgerd hebt aan je man. Doe ik ook, doet elke vrouw denk ik. Alle mannen moeten ook met de moodswings dealen zonder een kik dat ze terug swingen zal ik zeggen. Iedere zwangerschap en bevalling is ook anders. En iedere man is ook anders. Een keizersnede is ook helemaal anders dan een "natuurlijke" bevalling want ik en mijn vriend zijn niet gescheiden geweest met onze dochter en dat was ook een heel ander verhaal. Maar ind vrienden van mij hebben ook keizersnede gehad en vertelde het zelfde verhaal ookal wilt de papa dat dan niet toegeven of zelf vertellen hoe hij zich voelde toen. En tijdens zwangerschap en of bevalling is ook een heel ander iets dan na de bevalling. 🫣 spannend nu bij ons 2e kindje hoe dit gaat lopen 🥰

4 maanden geleden

Reactie op stephanie-94

Ik vind dit mooi om te lezen, ik zeg vaak dat er toch ook enorm onderschat ...
Mooi gezegd en helemaal waar!