4 Reacties
één maand geleden
Ons zoontje gaat in november voor zijn wenmomenten en start op 2 december in de crèche. Hij gaat voor de wenmomenten 2 halve dagen en een volledige dag. Vanaf december gaat hij 3 dagen naar de crèche en 1 dag naar de grootouders. Mijn zus werkt in de crèche en ik liet haar al weten dat mijn zoontje nog niet zelfstandig slaapt. Ze heeft me enorm gerust gesteld dat de meeste baby’s dit nog niet kunnen, en dat zij bij de verzorgers op de arm slapen of in de draagzak. Er wordt dus zeker niet verwacht dat je baby al perfect alleen kan slapen in het begin!! Veel succes 😊
één maand geleden
Reactie op Emxae
Ons zoontje gaat in november voor zijn wenmomenten en start op 2 december i ...
In de brochure van onze crèche lees ik dat het niet haalbaar is om kindjes in de draagzak te laten slapen of veel te wiegen en dat ze thuis minstens moeten leren zelfstandig te slapen (min 1 dut overdag alleen wakker wegleggen). Dat lukt dus totaal niet momenteel. Het is ons eerste kindje en we hadden die crèche al vroeg moeten vastleggen om plek te hebben dus ik wist ook op voorhand niet wat te verwachten. Ik neem aan dat ze wel begrip hebben dat een kindje van 3,5 maand nog niet zomaar kan slapen. We hebben wel nog een goeie maand tijd dus wie weet welke evolutie maakt ze nog door.. Ik las ook eens dat als de optie er niet is om bijvoorbeeld aan de borst in slaap te tutteren, dat ze het dan ook niet gaan vragen.
Het is toch spannend.. je kindje toevertrouwen aan andere mensen. Ik denk dat we best ook genoeg langere wenmomenten nemen. 👍🏻
één maand geleden
Reactie op Kattenloverke
In de brochure van onze crèche lees ik dat het niet haalbaar is om kindjes ...
Zoals je zegt, je hebt nog tijd! Als we kijken wat onze kindjes nu allemaal al kunnen, is een maand nog heel veel tijd om nieuwe dingen te kunnen! Geniet ervan, niets overhaasten en succes!