Welke nipt hebben jullie gekozen de ‘normale’ of uitgebreide? Wij zijn voor de normale standaard gegaan maar twijfel of ik toch niet beter alles had gekozen.
Wou eens polsen wat de meeste kiezen
Wij de uitgebreide, maar ik heb gehoord dat de betrouwbaarheid wel minder is van de extra dingen die ze meten. Dus de normale is ook zeker goed. Ze kunnen andere afwijkingen ook op de echo zien, en mochten ze echt iets ernstigs vinden zullen ze het altijd laten weten.
Wij konden ook niet kiezen was ook de uitgebreide maar op papier krijgen alleen de standaard resultaten van de 3 chromosomen te zien. Maar ik weet dat ze op elke chromosoom testen
Wij de gewone. Onze gynae zei dat er heel vaak valspositief wordt gevonden op de andere chromosomen en dat de NIPT oorspronkelijk gemaakt is voor de 3 chromosomen. Wij bewust de gewone gekozen naar betrouwbaarheid toe.
Ik heb de standaard gedaan omdat mijn gynaecoloog zei dat als je de uitgebreide doet dat er kans is op alarm terwijl dit helemaal niet nodig is omdat ze niet alles duidelijk kunnen zien dus voor mijn eigen gemoedsrust heb ik standaard gekozen