16 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb algemeene nipt test gedaan

10 maanden geleden

Ik heb de uitgebreide gekozen

10 maanden geleden

Ik heb de uitgebreide gedaan

10 maanden geleden

In mijn ziekenhuis had ik geen keuze, was meteen de uitgebreide

10 maanden geleden

Wij de uitgebreide

10 maanden geleden

Wij de uitgebreide, maar ik heb gehoord dat de betrouwbaarheid wel minder is van de extra dingen die ze meten. Dus de normale is ook zeker goed. Ze kunnen andere afwijkingen ook op de echo zien, en mochten ze echt iets ernstigs vinden zullen ze het altijd laten weten.

10 maanden geleden

Kan je de resultaat van een nipt test ook in de weekend krijgen

10 maanden geleden

Reactie op Ebro

Kan je de resultaat van een nipt test ook in de weekend krijgen
Vrees ervoor ik dacht vandaag mijn uitslag te hebben . Helaas .. Zal dan ten vroegste maandag zijn

10 maanden geleden

Ik koos de uitgebreide.

10 maanden geleden

De uitgebreide

10 maanden geleden

Wij gaan voor niet-uitgebreid :)

10 maanden geleden

Wij de basis

10 maanden geleden

Wij konden ook niet kiezen was ook de uitgebreide maar op papier krijgen alleen de standaard resultaten van de 3 chromosomen te zien. Maar ik weet dat ze op elke chromosoom testen

9 maanden geleden

Wat is het verschil? Bij ons hebben ze de vraag niet gesteld of het de uitgebreide moest zijn of niet.

9 maanden geleden

Wij de gewone. Onze gynae zei dat er heel vaak valspositief wordt gevonden op de andere chromosomen en dat de NIPT oorspronkelijk gemaakt is voor de 3 chromosomen. Wij bewust de gewone gekozen naar betrouwbaarheid toe.

9 maanden geleden

Ik heb de standaard gedaan omdat mijn gynaecoloog zei dat als je de uitgebreide doet dat er kans is op alarm terwijl dit helemaal niet nodig is omdat ze niet alles duidelijk kunnen zien dus voor mijn eigen gemoedsrust heb ik standaard gekozen