Dag Mama's
Hier wil ik beginnen met flesje te geven. Welke melkfles gebruiken jullie voor jullie kind van 3 maand. Hier vandaag geprobeerd maar geen succes geweest.
Thanks voor jullie reactie.
Groetjes Sara
Hier difrax S flessen. Ik heb bij deze nooit problemen gehad. In het begin had ik ook avent flessen, maar daar kreeg mijn dochter geen druk uit gezogen. Van miserie andere flessen gaan halen doet jij de apotheek van wacht. En die hadden enkel de difrax s flessen. ❤️🥰
Wij zijn begonnen met Avent, maar van al de flesjes die we hadden waren er maar 2 spenen die voor haar gingen. De nieuwe spenen wilt ze absoluut niet en sinds deze week zijn we begonnen met Mam en die gaan wel prima
Wij gebruiken de flessen van MAM. Wel nog altijd speen 0, ook al is ze al 3 maanden oud en werd ze op 40 weken geboren. Maar bij speen 1 verslikt ze zich telkens.
Hey! Ik zou verschillende flesjes even proberen en kijken welke fles je baby aanvaard :) Je zult lezen dat het bij iedereen wat zal verschillen ;) wijzelf gebruiken de gewone fles van de action hehe
Wij gebruiken hrt flesje van bibs, we merkte dat het bibs tutje ook het enige tutje was dat ze wou hebben, en na geen succes met veel andere flesjes deze gekocht en die nam ze direct aan 😁
Drie maanden is ook redelijk laat met het beginnen met flesjes. Niks moet en je doet alles op je eigen tempo uiteraard, maar onze vroedvrouw raadde aan om vanaf 6 weken af en toe 20ml via fles te geven zodat ze dat wat gewoon bleef om zowel fles als borst te nemen.
Het zou dus kunnen zijn dat je kleintje moet wennen aan de fles en het iets langer duurt, maar blijven aanbieden zou ik zeggen ☺️ MAM icm borstvoeding gaat hier goed. Maar Lansinoh zou ook gemakkelijk te combineren zijn. Succes!