21 Reacties

één maand geleden

Wij gebruiken de flessen van MAM

één maand geleden

Hier difrax S flessen. Ik heb bij deze nooit problemen gehad. In het begin had ik ook avent flessen, maar daar kreeg mijn dochter geen druk uit gezogen. Van miserie andere flessen gaan halen doet jij de apotheek van wacht. En die hadden enkel de difrax s flessen. ❤️🥰

één maand geleden

Dr browns 😍

één maand geleden

De flesjes van Mam waren hier onmiddellijk goed

één maand geleden

Flesje van Avent lukte van in het begin (rond de 1 maand) goed. Ondertussen zijn we wel naar speen 4 gegaan en denk ik binnenkort zelfs speen 5.

één maand geleden

Hier ook de MAM fles beste resultaat

één maand geleden

Hier difrax s flessen

één maand geleden

Wij zijn begonnen met Avent, maar van al de flesjes die we hadden waren er maar 2 spenen die voor haar gingen. De nieuwe spenen wilt ze absoluut niet en sinds deze week zijn we begonnen met Mam en die gaan wel prima

één maand geleden

Mam! 😊

één maand geleden

Wij gebruiken de flessen van MAM. Wel nog altijd speen 0, ook al is ze al 3 maanden oud en werd ze op 40 weken geboren. Maar bij speen 1 verslikt ze zich telkens.

één maand geleden

Difrax met medium speen wegens de dikte van de melk van Nan complete comfort , soms geven we ook met de MAM fles maat 1

MOD

één maand geleden

Hey! Ik zou verschillende flesjes even proberen en kijken welke fles je baby aanvaard :) Je zult lezen dat het bij iedereen wat zal verschillen ;) wijzelf gebruiken de gewone fles van de action hehe

één maand geleden

Dankuwel iedereen...fijn om jullie ervaring te lezen. Zal ik( de papa)😅 nog verder proberen✨ en zien welke zal zij nemen

één maand geleden

Wij gebruiken lansinoh. Vroedvrouw raadde deze aan icm borstvoeding. Ging van het begin goed

één maand geleden

Wij gebruiken hrt flesje van bibs, we merkte dat het bibs tutje ook het enige tutje was dat ze wou hebben, en na geen succes met veel andere flesjes deze gekocht en die nam ze direct aan 😁

één maand geleden

Wij gebruiken de difrax flessen maat smal

één maand geleden

Drie maanden is ook redelijk laat met het beginnen met flesjes. Niks moet en je doet alles op je eigen tempo uiteraard, maar onze vroedvrouw raadde aan om vanaf 6 weken af en toe 20ml via fles te geven zodat ze dat wat gewoon bleef om zowel fles als borst te nemen. Het zou dus kunnen zijn dat je kleintje moet wennen aan de fles en het iets langer duurt, maar blijven aanbieden zou ik zeggen ☺️ MAM icm borstvoeding gaat hier goed. Maar Lansinoh zou ook gemakkelijk te combineren zijn. Succes!

21 dagen geleden

Mam

18 uur geleden

Reactie op Sara07192

Dankuwel iedereen...fijn om jullie ervaring te lezen. Zal ik( de papa)😅 no ...
Is dit inmiddels gelukt bij jullie? 😇

18 uur geleden

Reactie op MinaZa

Is dit inmiddels gelukt bij jullie? 😇
Ja, het is gelukt. Onze dochter heeft de Mam fles gemakkelijk aanvaarden.