13 Reacties

4 maanden geleden

Bij ons schatten ze hetzelfde, ook totaal geen idee. Ik heb dubbel gepakt, maatje 50 en maatje 56... Dan zien we wel 🙈

4 maanden geleden

Reactie op cabo93

Bij ons schatten ze hetzelfde, ook totaal geen idee. Ik heb dubbel gepakt, ...
Zou dat dan passen (of toch kleiner) dan 50 ?

4 maanden geleden

Ik zou voor een paar setjes in maat 50 gaan en een paar in 56.Ze zeggen toch liever iets te groot dan te klein. Dan ben je tenminste zeker:)

4 maanden geleden

Reactie op Michèle90

Ik zou voor een paar setjes in maat 50 gaan en een paar in 56.Ze zeggen toc ...
Zo dacht ik dus ook.

4 maanden geleden

Mijn zoontje is op 37 weken geboren en woog 3,2kg. Maat 56 had ik zelfs niet meer ingepakt omdat ik dreigende vroeggeboorte had. Hij paste goed in maat 50 en nu na 2 weken nog steeds. Ik had wel het gevoel dat ik te weinig maat 50 had. Toen we thuiskwamen van het ziekenhuis hadden we alle maatjes 50 gebruikt en moesten we snel de was doen voor thuis verder te kunnen😅

MOD

4 maanden geleden

ik heb maatje 50 mee maar ook 56 :) en niet teveel omdat ik snel naar huis wil terug gaan

4 maanden geleden

Mijn zoontje is geboren 3,360 kg en 49cm en past perfect in zijn maatje 50. Ik raad wel aan om veel pakjes/ body’s enz mee te doen… mijn vriend is al elke dag om propere kleertjes moeten gaan naar huis. Ons zoontje gaf in het begin veel over en heeft al twee keer in het rond geplast bij een pamperwissel 🤣 dus hij draagt twee pakjes per dag en dan ‘‘s nachts een pyjama 😅

4 maanden geleden

Mijn dochter is vorige week geboren, 51 cm en 3636 gram en zwemt in maat 50. Is een lange smalle zoals we zeggen. Ik ben zelfs nog maatje 50 gaan bij kopen ondertussen

4 maanden geleden

Heyhey, ik zou maatje 50 meenemen :)

4 maanden geleden

Ik zou ook maatje 50 meenemen dan. En genoeg rompertjes en extra outfits meenemen. Wij hadden een nogal zot plassertje dus af en toe zat er pipi op zijn kleren en moesten we veranderen... Ik zou rekenen op 2 outfits per dag

4 maanden geleden

Ik heb 2 setjes 50 en 2 setjes 56 en 1 setje 62 mee. 50 en 56 schelen niet zo veel in maat. Een schatting is nog altijd een schatting. Mijn vriend komt zowiezo overhuis (nog een dochter en huisdieren) dus als het nodig is neemt hij ander gerief mee Mijn dochter was rond 55cm geschat en was uiteindelijk 51cm geboren 😅

4 maanden geleden

Mijn baby woog bij de geboorte met 38+6 dagen 3,05 kg en maat 50 is nog te groot, ze was 50,2 cm

4 maanden geleden

Hoi, ik had ook maat 50 meegenomen en was nog klein beetje te groot. Ook had ik 2 rompertjes van maat 56 maar die waren toch te groot.