14 Reacties

3 maanden geleden

Hier MAM flesje en Avent Ultra Soft fopspeen

3 maanden geleden

Ik heb wat verschillende. Ons zoontje van bijna 2 had een enorme zuigbehoefte en nam zowel bibs als avent. Nu ben ik nog wat aan het aftasten bij onze dochter van 4 weken. Ze wil heel weinig een fopspeentje. En als ze al eens eentje wil is het die van avent voorlopig of difrax. Ik ben enorm zoekende naar een speentje dat ze wel echt wil maar voorlopig braakt ze er nog vaak op. Wij gebruiken de flessen van avent.

MOD

3 maanden geleden

Hier drinkfkesje van de action en fopspeen van difrax..heb eigenijk geen moeten aankopen want ze heeft die direct aangenomen

3 maanden geleden

Bibs en difrax geprobeerd maar wou ze niet en kreeg er constant braakneigingen van. Wij zijn goed met die van avent omdat diet wat platter zijn ☺️👍🏼

3 maanden geleden

Hier enkel bibs & frigg . 5 andere soorten geprobeerd🫣

3 maanden geleden

Ik gebruik alles van difrax

3 maanden geleden

Ik gebruik fles en speen van dr Browns

3 maanden geleden

Bibs tutjes en af en toe een flesje van medela speen s want meestal drinkt ze aan de borst ☺️ Eerst even difrax tutje geprobeerd maar deze verloor ze steeds..

3 maanden geleden

Hier MAM flesje ( had bij de geboorte moeite met drinken, na lang zoeken bleek het MAM flesje te lukken). Fopspeen ook gekocht van MAM maar gebruik het niet zo vaak

3 maanden geleden

Hier gebruiken we flesjes en tut van difrax

3 maanden geleden

Avent (ook flesjes van avent) difrax enkel de tut en Medela flesje ze neemt vlot alles aan voorlopig hier

3 maanden geleden

Alles difrax hier

3 maanden geleden

Difrax tuutjes en MAM anti colic flesjes

3 maanden geleden

Fopspeen Bibs & Frigg, flesjes ook van Bibs