Ik heb het luma bad met aparte staander op mijn lijst staan zo kan ik nog kiezen of ik het in zijn geheel opstel of het badje bv op de tafel zet ☺️
En voor als ze groter is heb ik een bademmer van shnuggle op de lijst gezet.
Onze badkamer gaan we nog vernieuwen dus momenteel enkel een douche en nog geen bad en ik weet niet goed wanneer die werken zullen gebeuren dus voor de zekerheid toch maar op de lijst gezet 😄
Ik ga de Stokke XL nemen, met de baby inzet. Wij hebben ook een kleine badkamer en alleen een douche. Dus hopelijk kan deze dan wat langer mee en mooi opgeborgen als we het niet gebruiken.
Ik vind het stokke badje ook handig om mee te nemen op vakantie, of om te v ...
Die namen we dus ook in overweging! Inderdaad ook omdat we een kleine badkamer hebben en vaak met de camper op reis gaan leek ons die wel super handig ook! Het enige jammere vind ik dat er geen thermometer in zit maar die vind je dan ook wel apart
Die namen we dus ook in overweging! Inderdaad ook omdat we een kleine badka ...
Ja eigenlijk zit die er bij ons wel in. Het stopje van het badje kleurt rood als het water te warm is. Maar dat gebruikten wij alleen toen ons eerste kindje klein was als indicatie. Eens ze wat groter zijn kun je gewoon voelen
Ja eigenlijk zit die er bij ons wel in. Het stopje van het badje kleurt roo ...
Ja juist, dat las ik.. Maar dan zit ik ermee in dat ik niet weet of het water te koud is precies (eerste kindje) hihi 🥴 heb wel dit badje ondertussen ook gekocht!
Ja juist, dat las ik.. Maar dan zit ik ermee in dat ik niet weet of het wat ...
Ja wij hebben de eerste badjes wel gemeten met een therometer. Maar ik denk dat je ook wel mag vertrouwen op je gezond verstand. Als je het badje vult met te koud water voel je dat ook direct met je handen. En dan gaat je kindje zeker niet ontspannen 😉 sommige kindjes vinden een badje ook niet zo fijn als newborn, dus het ontspannen gevoel heeft niet altijd te maken met de temperatuur.
Ik heb nu bij dream baby een thermometer gekocht die ook een bad speeltje is. Deze drijft op het water dus is wel gemakkelijk. Koste echt 5 euro dus deed die gewoon bij een andere bestelling.