7 Reacties

7 maanden geleden

Hoe lang ga je blijven als alles goed loopt? Indien je de dag zelf of de dag erna gewoon naar huis gaat heeft een douche geen meerwaarde

7 maanden geleden

Reactie op babyaugust

Hoe lang ga je blijven als alles goed loopt? Indien je de dag zelf of de d ...
Kom uit België dus hier is dat gemiddeld 3 dagen bij een normale bevalling

7 maanden geleden

Bij mij is er altijd een douche geweest.. zowel op de 2p als 1p.. ik dacht dat dit standaard was ? Ik moet wel zeggen ik bleef 4dagen na de bevalling en ik douchte elke dag. Deed zo deugd om down under te spoelen, en in had enorme zweet aanvallen bij het geven van de borstvoeding dus vond het zalig mij te kunnen verfrissen. ☺️ Natuurlijk als je maar 1 dag of nacht blijft zou ik gwn thuis douchen.

7 maanden geleden

Ik persoonlijk was heel blij met de douche in de kamer. 1 omdat ik mezelf na de bevalling kon wassen want ik moet zeggen dat ik mezelf vond stinken nadien. 2 ik gaf borstvoeding, en was blij dat ik me kon wassen na een hele dag/nacht borstvoeding geven want in het begin lekte ik wel eens 😅 3 omdat het even een klein momentje voor mezelf was na men bevalling als mijn vriend even met onze dochter toen bezig was. 4 Ook voor "onderaan" was dat wel aangenamer want na een bevalling zeg ik eerlijk. Ruikt niet fris

7 maanden geleden

Ik had een douche op de kamer. Eigenlijk niet gebruikt. Ik had ook een sproeisysteem (douchekop) aan de wc, die ik telkens gebruikte voor van onder.

MOD

7 maanden geleden

Hier wil ik bevallen en naar huis (wel 3de kindje). Heb geen nood om langer te blijven of het is als er complicaties aanwezig zijn. Voor zover ik me nog kan herinderen had ik ook wel altijd een douche aanwezig en vond het wel verfrissend

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje had ik een douche op de kamer, maar ik ben er maar 1x in geweest om naar huis te gaan. Was gemakkelijker aan de lavabo. Op de wc zat er toch zo'n sproeisysteem voor vanonderen.