27 Reacties
één maand geleden
Onze dochtertje van 15 weken word om de 4u wakker en heeft niet genoeg met 150ml in de nacht...
En + nog door de dag ...
ze wilt enorm veel drinken begin al schrik te krijgen...
Is het bij jullie ook zo? Moet ik haar echt voeden tot zij het vraagt en ook wanneer ze stopt met huilen na een flesje ?
één maand geleden
Reactie op opaarde
Onze dochtertje van 15 weken word om de 4u wakker en heeft niet genoeg met ...
Ik heb geen ervaring met de hoeveelheden.. Hier krijgt ze borstvoeding en maar af en toe een afgekolfd flesje.. En ze mag drinken telkens ze erom vraagt of als ik al het andere al geprobeerd heb 😅
één maand geleden
Reactie op opaarde
Onze dochtertje van 15 weken word om de 4u wakker en heeft niet genoeg met ...
Ons meisje is ook 15 weken. Ze vraagt nu ook meer eten. Soms komt ze met 150 toe. Maar soms is ze helemaal leeg en lijkt ze net niet genoeg te hebben. Overdag bied ik haar nu iets meer aan zodat ze de kans krijgt meer te drinken. Ze trekt normaal 2 iets langere blokjes al ‘s nachts maar de laatste dagen om de 4 uur ook. Misschien een sprongetje waardoor ze nu meer wil?
25 dagen geleden
Hey! Ik vraag me af hoe het gaat met jullie en de slaap van jullie kindjes? Zitten ze nog in de ‘slaapregressie’ of is dit terug beter?
25 dagen geleden
Reactie op JanaMrchrs
Hey! Ik vraag me af hoe het gaat met jullie en de slaap van jullie kindjes? ...
Hier is het terug beter ze slaapt meestal terug een 6 soms 7 uur voor ze weer wilt eten! Ook overdag zijn haar dutjes terug vaker langer dan een uur ipv 30 minuten 😊 Maar niet alle dagen en nachten zijn zo goed 😅