27 Reacties

één maand geleden

Tzelfde hier

één maand geleden

Hier ook hetzelfde

één maand geleden

Hij is 13w5

één maand geleden

Ik denk dat dit de eerste slaapregressie is rond 4 maanden.

één maand geleden

Hier ook. 🫣. Slaapregressie is hier gestart.

één maand geleden

Hier ook maar al op 10w

één maand geleden

Hier ook, nu 15,5 week maar toch al een dikke week bezig

één maand geleden

Hetzelfde hier ...

één maand geleden

Het boek zachte nachten werd mij aangeraden door mijn vroedvrouw. Aanrader, heeft mij veel rust gebracht :) hier ook een slapertje dat mij om de 1-2u wakker maakt

één maand geleden

Hier ook hetzelfde. Vanaf ong 9 weken sliep hij door. Nu 14 weken en meestal terug 1 (uitzonderlijk 2) nachtvoedingen.

één maand geleden

Hier ook… nu net 14 weken en al 2 nachten terug om de 4u voeding vragen. Terwijl ze echt al mooi haar nacht kon slapen en max 1 voeding vroeg. We zijn wel veranderd van voeding van nan complete comfort naar nutrilon AR. We twijfelen of dit er iets mee te maken heeft of dat het om een sprongetje gaat? De 4 maanden slaapregressie misschien? Allesinds al een beetje ‘gerustgesteld’ dat het niet alleen bij ons is 🥲

één maand geleden

Hier 11 weken en terug blokjes van 4u30 ipv 7-8u.

één maand geleden

Hier ook, voorheen sliep ze een dikke 10-11u, nu zijn de nachten echt een drama

één maand geleden

Hetzelfde meegemaakt hij is ook 15 weken en same😭

één maand geleden

Hier wordt hij ook sinds een aantal weken vaker wakker. Heb wel niet het gevoel dat het echt van de honger is. Ik denk eerder dat hij nog heel moe is maar niet goed opnieuw in slaap kan dommelen na een slaapcyclus. Ik vermoed dat het de slaapregressie van 4 maanden is. Of dat hoop ik toch, want het moet binnen een maand niet nog erger worden. 😜

één maand geleden

Reactie op EDEP

Hier wordt hij ook sinds een aantal weken vaker wakker. Heb wel niet het ge ...
Zonder eten krijg ik ze niet meer terug in slaap 😅 ze is echt klaarwakker en boos tot ze gedronken heeft en dan valt ze weer als een roosje in slaap 😴

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Zonder eten krijg ik ze niet meer terug in slaap 😅 ze is echt klaarwakker ...
Heb hier vorige week ook 1x rond 3u moeten voeden maar na 60 ml lag hij al terug in slaap terwijl hij normaal 180 ml drinkt. 🙈 Hij had dus duidelijk geen honger maar het was hier toen ook de enige manier om te troosten. 😉

MOD

één maand geleden

lieve dames, jullie kindjes zitten in sprong 4 vermoed ik. Best wel vervelend om weer op te staan in de nacht.. Heel veel succes! Mijn tijd komt nog 😂 want Milla is pas 3 maand dus ben heel benieuwd https://www.24baby.nl/baby/slapen/slaapregressie/#:~:text=Slaapregressie%204%20maanden,het%20omrollen%20mentaal%20te%20verwerken.

één maand geleden

Reactie op Rnnuo

lieve dames, jullie kindjes zitten in sprong 4 vermoed ik. Best wel vervele ...
De mijne slaapt helaas al zo sinds het begin 😭😂

één maand geleden

Onze is 15 weken en het is een ramp 🤦🏻‍♀️ in de nacht slapen ook en de dutjes ook er is geen langer dutje dan 30min