6 Reacties
16 dagen geleden
Hier hetzelfde! Ik begin ook volgende week 🥺 heel soms begin ik wel wat zin te krijgen om terug te werken, maar andere dagen wil ik liefst voor altijd thuis blijven met mijn zoontje.
16 dagen geleden
Reactie op Sofietje23
Hier hetzelfde! Ik begin ook volgende week 🥺 heel soms begin ik wel wat zi ...
Helemaal hetzelfde hier! Ben al veel te snel na 9 weken weer beginnen werken (halftijds thuiswerk als zelfstandige) maar wil het liefst alleen nog maar voor mijn baby zorgen… Ik wil echt een jaar moederschapsrust!
16 dagen geleden
Ik snap je 😊
Ben pas beginnen werken en hoewel het me goed doet m’n eigen ambities terug op te pikken, bloedt m’n hart ook.
Ik mis hem. En hij doet het ook (nog) niet zo goed in de crèche, dus dat maakt het nog pijnlijker. Hij is daar nog niet op z’n gemak.
Mijn moederhart zegt ook dat ik liever nog een hele tijd voor hem wil zorgen. En dan bedoel ik ook echt vnl. in zijn eigen belang. Ik vind het niet ok dat hij mama en papa nu zo erg mist en daarom de hele tijd huilt in de crèche. ‘t is verschrikkelijk.
14 dagen geleden
Ik ben nu een maandje terug begonnen. Met tranen en ook bang om terug in de realiteit van de snelheid van het leven te stappen idd.
Men zoontje was 3m toen en de kleinste in de crèche. Men hart brak. Maar hij doet t wel keigoed, dus leuk!
Maar vandaag was ik voor t eerst echt pas ook laat thuis en ging hij al naar bed.
En dat maakte me benauwd, van 24h op 24h samen, naar plots de ochtendshift en dan al in bed na mijn werkdag.
Dat deed me wel ff nadenken dat het toch oh zoveel mooier zou zijn als mama's net wat meer tijd kregen. Jammer