7 Reacties

4 maanden geleden

Hey! Hier mijn eerste zwangerschap, dus veel hulp kan ik niet bieden 😅 maar ik heb gelezen dat weeën echt over je hele buik/onderrug voelbaar zijn en dat die in regelmatige golven komen. Wat jij voelt, voel ik ook… ik heb steken in de rechterkant van mijn lies/vagina en soms steken ergens onderaan mijn buik (bandenpijn) Ik denk dat alles dat we nu voelen, de baby is die indaalt… heb eens hele erge krampen gehad, toen heeft men mij aangeraden om in een warm bad te gaan zitten en dat was direct beter! Het zouden indalingsweeën geweest zijn. Een echte wee, gaat niet over… hopelijk ben je hier iets mee 😉

4 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Hey! Hier mijn eerste zwangerschap, dus veel hulp kan ik niet bieden 😅 maa ...
Dankuwel! Ik denk dat je gelijk hebt 😊😊

4 maanden geleden

Ik ben nu 39 weken ook mijn eerste kindje, zou niet weten of ik eigenlijk voorweeen heb of voel🥲 Ik heb wel een zwaar gevoel aan mijn onderkant maar niet om te zeggen van dat het pijn doet... Ik heb schrik dat ik geen ontsluiting zou hebben tot mijn bevalling en dat ze me gaan inleiden 🥲 Ik heb allemaal rare scenario's zitten in mijn brein

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Ik ben nu 39 weken ook mijn eerste kindje, zou niet weten of ik eigenlijk v ...
Ik begrijp hoe je je voelt. Je weet niet wat er allemaal gaat komen hè…. Is ook mijn eerste. Gewoon afwachten en vertrouwen op het team dat je omringt. Ook een geboorteplan opstellen en raad vragen aan de gyneacoloog? Het komt helemaal goed!

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Ik ben nu 39 weken ook mijn eerste kindje, zou niet weten of ik eigenlijk v ...
Heel herkenbaar!

4 maanden geleden

Bij mij waren dat voorweeën. Maar heb die al sinds maandag avond. Wil niets zeggen over het verloop van de bevalling.

4 maanden geleden

Voorweeën idd 🙂 En zoals reeds gezegd, als ze door ontspanning (badje, rust) niet weggaan, kunnen het echte weeën zijn.