Hallo allemaal, als ik 6 maanden ver was van onze 1ste zoon heb ik mijn steun en toeverlaat, mijn held, mijn papa verloren. Zijn naam was Francis en dit isbook de 2de naam van onze zoon geworden, nl. Viktor Francis De Smedt. Nu wou ik graag onze 2 de zoon ook vernoemen naar mijn vader maar kan moeilijk opnieuw Francis kiezen. Nu dacht ik aan Cisse. Zo werd mijn vader ook heel veel genoemd, soms meer dan zijn voornaam. Voor onze 2de zoon hadden we al lang op voorhand de naar Emiel gekozen dus dit zou dan Emiel Cisse De Smedt worden. Ik zat in mijn wagen als dit idee in men hoofd schoot en 1 min later speelde er een liedje dat ik ook meteen aan papa link. Alsof het een 'teken' was van hierboven. Klinkt misschien heel dom voor sommige maar ik haal men troost uit zulke toevalligheden. Nu deelde ik mijn idee met mijn zus en ze reageerde nogal kort ze het maar niets vond. Ik vind het nog steeds mooi klinken en ben nog overtuigd. Maar misschien overtuigd het idee me meer dan hoe het klinkt? Op zich gebruik je een 2de naam quasi niet. Ik stel men zoon ook voor als Viktor en niet Viktor Francis maar het gaat eerder om de symboliek. Dus ik vraag hier zeer uitgebreid jullie mening, hoe vinden jullie de naam in zijn geheel klinken? Emiel Cisse De Smedt.
Alvast bedank aan al wie heet mijn opstel leest en reageerd 🩵