15 Reacties
5 maanden geleden
Ik neem een lepel maalox verlicht direct.. en voor het slapen ook standaart een soeplepel voor het slapen anders kan ik ni slapen van het zuur.. ook helpt melk , yoghurt. Een droog beschuitje of boterham. Kleine porties eten. Rechtop slapen..
Ik ken het 馃槀 is hier soms ook zo erg dat ik er misselijk van word of moet overgeven 馃槄
5 maanden geleden
Ik had eerst ook riopan maar vond dat niet zo goed werken.. ben dan veranderd naar de zakjes van gaviscon en die helpen bij mij wel goed! Ik pak standaard eentje voor ik ga slapen en soms neem ik dan nog eentje bij als ik terug wakker wordt of veel lig te draaien.. ze zeggen dat je er gerust 2 tegelijk mag pakken maar ik probeer liever zo weinig mogelijk te pakken van medicatie
5 maanden geleden
Bij mij werkt meloen eten! Mijn voorkeur gaat uit naar watermeloen maar ik denk dat het vooral aan mijn persoonlijke smaak ligt haha. Ik eet het nu 's ochtends en voor het slapen gaan.
2 weken geleden was ik een week goe ziek en dan wel een weekje pantomed gebruikt (voorgeschreven door gynae), want kon de combo maagzuur en ziek zijn niet aan. Nu terug enkele dagen met enkel meloen het opgelost gekregen. Alle en ik gebruik geen melkproducten of andere zaken die het bij mij verergeren