5 Reacties
één maand geleden
Je probeert al heel wat vind ik! Ik merk wel dat mijn zoontje snel moe wordt maar niet zelf in slaap geraakt. Als we gespeeld hebben en hij begint te jammeren/wenen is het meestal omdat hij wil slapen.
Het enige wat wij af en toe nog doen is in bad gaan en wat water gewenning oefeningen doen. Dan is hij altijd uitgeput 😊 maar dat kan je natuurlijk niet elke dag doen...
Succes!
één maand geleden
Ik zet mijn zoontje in de wipstoel en zet dan dansend fruit op youtube op en daar is hij toch wel zeker 10min blij mee! En van zodra hij begint te jammeren dan is het vaak een teken dat hij moe is en haal ik hem eruit om te slapen. Of hij speelt op de speelmat maar dat is hij vaak heel snel beu. Of ik neem hem bij mij op schoot en zing/praat met hem 😁
één maand geleden
Hier is de speelmat ook een groot succes sinds een week of 8 (nu bijna 13weken), zo met een houten constructie met knuffels aan. Hij kan er zich gemakkelijk een tijdje alleen bezig houden door overal tegen te slaan en vanalles vast te proberen pakken. Dat lukt steeds beter en langer, nu soms zelfs al een uur. Soms leggen we er ons bij en spelen we mee, maar zeker niet altijd. Hij ligt veel liever op die mat dan in zijn park, waarschijnlijk omdat hij daar ook kan rondkijken en in zijn park ziet hij heel weinig en dan wordt hij heel snel boos.
één maand geleden
Wij doen ook tummy time, contrastboek, speeltjes tonen en mee praten. Ze vind de babylig van de eetstoel leuk, handig om dan tegelijk zelf te kunnen ontbijten bijvoorbeeld. Onze dochter van 8w kijkt het liefst gewoon rond of naar mij en dat gaat goed in die stoel sinds 5w. Wij hebben in haar park ook een mobiel gehangen die automatisch ronddraaid en muziek afspeelt. Zo eentje met fluo kleuren en contrasten. Dat is misschien een optie? Onze dochter vind dit sinds haar 7 weken heel leuk en hier lukt het soms ietsje langer om zelfstandig bezig te zijn. Maar de tijd gaat altijd snel voorbij aangezien ze max 1.5u wakker kan zijn.