13 Reacties

2 maanden geleden

Hangt er een beetje vanaf wat jij en je partner willen. Ben je er zelf klaar voor? Zijn jullie er weer klaar voor? Heb je het een plaats kunnen geven of voldoende verwerkt? Je kan meteen weet proberen na een miskraam na je eerste regels, maar ben je er mentaal of zijn jullie er mentaal klaar voor. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Hangt er een beetje vanaf wat jij en je partner willen. Ben je er zelf klaa ...
Heb enorme verdriet deze week ook een engeltje voor onze tweeling laten tattooeren 😪😪

2 maanden geleden

💫💫

2 maanden geleden

Reactie op sabrinadujeux1984

Heb enorme verdriet deze week ook een engeltje voor onze tweeling laten tat ...
Ik zou eventjes afwachten nog tot je dit te goei hebt verwerkt. Je moet een prille zwangerschap aankunnen mentaal. Iedereen heeft schrik om een miskraam te krijgen, maar iemand die pas eentje geeft gehad, is pas echt op zijn gemak einde 2de trimester. Als ik het was zou ik nog even wachten zeker omdat je zegt dat je nog veel verdriet hebt.

2 maanden geleden

Wij hebben er 2x 1 heel jaar tussen gelaten om mentaal en fysiek helemaal klaar te zijn

2 maanden geleden

Reactie op sabrinadujeux1984

💫💫
Heel mooi!

2 maanden geleden

Hey ik heb ook een miskraam gehad op 34 weken in januari 2023. Bevallen door een keizersnede. 9 maanden later ben ik terug zwanger geworden in November 2023.

2 maanden geleden

Voor je lichaam is het best dat je na je miskraam wacht op je regels en dan nog minstens een gewone cyclus tussenlaat, zodat het kan herstellen (bij IVF was dat de "regel"). Hangt er natuurlijk vanaf hoe ver je in de zwangerschap was. Puur mentaal is dat voor iedereen anders, dat kan je enkel voor jezelf uitmaken. Ik heb 2x een miskraam gehad na 7 en 9 weken en ben telkens 2 maand later opnieuw zwanger kunnen worden.

2 maanden geleden

Bedankt iedereen we waren bijna 3 maanden zwanger ja als ik zwanger vrouw of baby zie rollen de tranen langs me wangen 😪😪

2 maanden geleden

Reactie op Eskimooo

Voor je lichaam is het best dat je na je miskraam wacht op je regels en dan ...
Merci

2 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Heel mooi!
Dankje ❤️

2 maanden geleden

Wij hebben de regels gevolgd van 1 nieuwe cyclus na de miskraam beschermd en daarna terug beginnen proberen voor een nieuwe zwangerschap. Maar jullie moeten het zelf weten wanneer jullie er klaar voor zijn

2 maanden geleden

Reactie op Crissytje

Wij hebben de regels gevolgd van 1 nieuwe cyclus na de miskraam beschermd e ...
En rap terug zwanger ?