11 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb exact het zelfde situatie, momenteel ben ik 28w+6 pas deze week echt iets van buiten gezien. Maar ik moet echt heel goed opletten om iets van buiten te waarnemen. Maar de bewegingen worden heftiger en heftiger met de weken geen zorgen komt wel met de tijd

7 maanden geleden

Mijn placenta zit ook aan de voorkant. Ik voel hem al een tijdje elke dag. Mijn vriend heeft hem ook al paar keer gevoeld als hij harder beweegt. Soms kan je het ook al zien bewegen. Ikben nu bijna 27 weken. 😌

7 maanden geleden

Bij mij zit de placenta ook vooraan. Jammer he! Ik heb het gevoel als hij ernaast schopt of duwt dat het dan wel heel voelbaar is en zichtbaar, vooral dan de exacte plaats. Anders zie ik mijn buik heel zachtjes bewegen/ploppen zoiets..😅 en dat voelt mijn vriend dan ook wel maar is maar zo zacht. Dat hij zo meer ernaast soms zit is ook nog maar pas sinds week 27 ongeveer. Ervoor altijd maar heel vaag en soms zelf een dag vager dan vaag. Nu wel elke dag heel duidelijk. Maar dat mijn vriend het voelt is ook nog altijd niet zoals ik had gehoopt of zoals je soms filmpjes ziet hoe je de baby in de buik echt ziet bewegen jammer genoeg ook niet zo en volgens vroedvrouw gaat dit heel de zwangerschap zo zijn..

7 maanden geleden

Amai ik ben blij jullie te lezen 25w+5. Af en toe "kolkt " men buik eens en dan denk ik: nu komt het! Maar niets! Het maakt me soms echt zoooo ongerust om dan iedereen te lezen en dr Google te lezen :) maar de vroedvrouw zei me dat als de placenta vooraan is het soms echt nog tot week 35 kan duren.

7 maanden geleden

Ik ben nu 29wkn en idd de bewegingen worden heftiger.ik kan ze al zien bewegen aan de buitenkant vanaf dat ik 24wkn was.mijn man begint ze ook meer en meer te voelen en ziet soms ook mijn buik bewegen

7 maanden geleden

Mijn placenta zit onderaan dus de bewegingen voelen ging al heel snel! Ook van buitenaf kon je op 21 weken al kleine bewegingen zien ❤️ nu 27w en zeer duidelijk voelbaar en zichtbaar voor iedereen 😅 als ze tenminste zin heeft om haar te tonen want vaak als er een hand op mijn buik komt of als ik wil filmen is het daarbinnen weer heel erg rustig 🙈🙈

7 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Mijn placenta zit onderaan dus de bewegingen voelen ging al heel snel! Ook ...
Hahah.. bij mij ook altijd zo...als mijn man zijn hand op mijn buik legt of ik wil filmen dan weigert ze te bewegen...ze heeft nu al haar Willekes😀😂

7 maanden geleden

Bij mij zit de placenta ook vooraan, maar het hangt ook af van de activiteiten van je kindje. Ik heb een heel actief kindje en mijn partner en dochter kunnen nu de bewegingen goed voelen sinds 2 weken. Vorige week, op 26 weken heb ik mijn buik eens zien bewegen maar dat is inderdaad eerder uitzonderlijk momenteel.

7 maanden geleden

Hier een ander verhaal, voelde hem al in week 17 en ben nu 26 weken en de bewegingen zijn vrij sterk én zichtbaar van buitenaf… heeeerlijk maar soms ‘schrik’ ik wel van de stampjes 😅 hij zit/stampt ook vaak tegen mijn blaas en dan moet ik super snel en dringend naar de wc 😅 Actief kereltje hier. Hij zit wel een week voor op de curve, dus mss daarom dat hij al stevig stampt…

7 maanden geleden

Hier zit ik soms echt met een springbal, mijn buik gaat echt Ale kanten op soms. Al zo van 20 weken ongeveer, nu ben ik 28 weken en en is hij wat groter dat hij minder plaats heeft maar daar trekt hij zich niets van aan, als die blaas in de weg zit, duwt hij er gewoon tegen. Nu zijn de bewegingen wel meer duwen en wrijven ipv echte stampen. Ik voel hem echt heen en weer draaien, vreemd gevoel maar wel iets uniek hoor. Ook reageert hij als de oudere kindjes hem porren.

7 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hier zit ik soms echt met een springbal, mijn buik gaat echt Ale kanten op ...
Ja dat wrijvende gevoel is inderdaad speciaal hè! Ik moet er ook nog aan wennen 😅