10 Reacties
10 maanden geleden
Wij zijn stilaan begonnen nu bijna 17 weken . Maar er waren er die al van onze lijst wilde kopen dus hebben al wel enkele dingen cadeau gekregen ook . Ons park staat zelfs al maar dit komt omdat we een dove kat hebben en ik heel veel tijd ga nodig hebben om hem af te leren dat hij er niet in mag .
10 maanden geleden
Volg je eigen tempo 😊
Ik ben 14,5 week ver, ook een miskraam meegemaakt hiervoor, en ook een beetje bang en afwachtend. Intussen kocht ik wel een paar spulletjes. En ik wil ook niet te lang wachten met de babykamer inrichten.
Heb mezelf die vraag al gesteld: waarom nog geen spullen kopen?
Want zelfs in worst case scenario: wat maakt het uit als je dan al spullen hebt? Waar ben je precies bang voor?
10 maanden geleden
Ik ben nu 15 weken bijna 16 weken en ben al aan het rondkijken maandag gaan ik en mijn moeder een cadeaubox ophalen bij babydump en gelijk wat rondkijken misschien nog wat kleertjes al als ik hele leuke zie momenteel heb ik 3 rompertjes waarvan er 1 voor 6-12 maanden is en 2 voor 0-3 maanden ook heb ik al 1 klein knuffelbeertje gekocht maar meer ook nog niet
10 maanden geleden
Ik heb hiervoor een miskraam gehad en ondertussen nu 17 weken zwanger ik heb wat spullen gekocht zoals luieremmer, luier kussens ,box, nestje, en paar rompers voor de kamer wachten we nog op de 20 weken echo