10 Reacties

10 maanden geleden

Wij zijn stilaan begonnen nu bijna 17 weken . Maar er waren er die al van onze lijst wilde kopen dus hebben al wel enkele dingen cadeau gekregen ook . Ons park staat zelfs al maar dit komt omdat we een dove kat hebben en ik heel veel tijd ga nodig hebben om hem af te leren dat hij er niet in mag .

10 maanden geleden

Ik ben momenteel 16 weken zwanger, ik ga rond 6 maanden al beginnen met zaken te kopen, vind opzich nu al iets kopen veelste vroeg, maar is mijn persoonlijke mening natuurlijk ❤️

10 maanden geleden

Wij zijn er stilletjes aan mee begonnen (nu 16 weken) om de kosten wat te spreiden ipv alles in één keer aan te kopen, maar dat is persoonlijk.. Wij hebben bijvoorbeeld vorige maand al een park met matrasje, parklegger en parkomranding gekocht

10 maanden geleden

Volg je eigen tempo 😊 Ik ben 14,5 week ver, ook een miskraam meegemaakt hiervoor, en ook een beetje bang en afwachtend. Intussen kocht ik wel een paar spulletjes. En ik wil ook niet te lang wachten met de babykamer inrichten. Heb mezelf die vraag al gesteld: waarom nog geen spullen kopen? Want zelfs in worst case scenario: wat maakt het uit als je dan al spullen hebt? Waar ben je precies bang voor?

10 maanden geleden

Ik ben nu 15 weken bijna 16 weken en ben al aan het rondkijken maandag gaan ik en mijn moeder een cadeaubox ophalen bij babydump en gelijk wat rondkijken misschien nog wat kleertjes al als ik hele leuke zie momenteel heb ik 3 rompertjes waarvan er 1 voor 6-12 maanden is en 2 voor 0-3 maanden ook heb ik al 1 klein knuffelbeertje gekocht maar meer ook nog niet

10 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Ik ben nu 15 weken bijna 16 weken en ben al aan het rondkijken maandag gaan ...
Geven ze een cadeaubox bij babydump, wat moet je da doen

10 maanden geleden

Ik ben nu wel begonnen met het maken van een lijstje, dan weet ik al wel wat ik wil kopen. Ik denk dat ik na de 20-weken echo ga beginnen :).

10 maanden geleden

Ik heb hiervoor een miskraam gehad en ondertussen nu 17 weken zwanger ik heb wat spullen gekocht zoals luieremmer, luier kussens ,box, nestje, en paar rompers voor de kamer wachten we nog op de 20 weken echo

10 maanden geleden

Reactie op Ebro

Geven ze een cadeaubox bij babydump, wat moet je da doen
Inschrijven bij de roze doos, je krijgt van hen 3 kado dozen en via hen ook een mega leuke kado box bij babydump en ook een rompertje bij zeeman...

10 maanden geleden

Reactie op Yawell

Inschrijven bij de roze doos, je krijgt van hen 3 kado dozen en via hen ook ...
Dank u ❤️