15 Reacties

2 maanden geleden

Huer het zemfde maar meer rond de avond en nacht in de morgent slaapt ons meisje heel goed

2 maanden geleden

Hier hetzelfde, ik probeer haar bezig te houden (tegen babbelen, speelmat) wat ik vaak doe is dat ik haar vasthou en squad ermee, als ze slaapt laat k haar gewoon op mij liggen want zodra ik haar neerleg word ze wakker 😕

2 maanden geleden

Ik verwarde in het begin de vermoeidheids signalen met honger signalen.. nu ik dit door heb heb ik ook ondertussen door hoe ik haar het snelst en comfortabelste kan laten slapen. Door wat zoeken en proberen. En hierdoor slaapt ze echt super snel terug in na een voeding 💪🏼 Wat bij ons werkt is .. op haar zij , met een tetradoek ik haar gezichtke en tss haar armpjes en half over haar hoofdje ☺️ zo denkt ze waarschijnlijk terug aan dat geborgen gevoel in de baarmoeder waar alles knus en krap was.. alsook al tutterent want ze heeft een enorme zuigbehoefte.. dit was dus waarom ik vermoeidheid verwarde met honger. En dan ook een zacht knus dekentje over haar dat ze echt knus, warm en geborgen ligt ☺️ Succes mama !

2 maanden geleden

Reactie op opaarde

Hier hetzelfde, ik probeer haar bezig te houden (tegen babbelen, speelmat) ...
Hoe lang is ze gemiddeld wakker? Wij "spelen" ook vaak maar dan raakt hij precies nog minder in slaap. En zelfde hier, als hij slaapt is het in mijn of mijn man's armen

2 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik verwarde in het begin de vermoeidheids signalen met honger signalen.. nu ...
Bedoel je dan dat je eten gaf terwijl ze eigenlijk wou slapen? Want soms valt hij hier in slaap terwijl hij drinkt (ik geef zowel bv als kv). En wat is haar gemiddelde wakkertijd dan?

2 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Bedoel je dan dat je eten gaf terwijl ze eigenlijk wou slapen? Want soms va ...
Ja ik legde haar dan aan omdat haar vermoeidheid net hetzelfde was als haar honger signalen. Hier valt ze ook wel in slaap aan de borst hoor dat kan zeker geen kwaad ☺️ ik leg haar dan als ze echt vaster slaapt in de box of bedje of schommel... Dus ik wacht wel 5a10min eer ik haar verleg. Haar wakker momentjes zijn afwisselend. De ene keer een kwartier of een half uurtje soms een uur of 2. Hangt er zowat vanaf. Ik probeer haar routine wat te volgen maar probeer wel te letten op de signalen.

2 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik verwarde in het begin de vermoeidheids signalen met honger signalen.. nu ...
En valt ze zo vanzelf in slaap? Hier zuigt ze idd ook op haar hand om slaap aan te geven. Nu we dat weten, helpt het veel. Alleen wieg ik haar in slaap. Na +- 1u wakker zijn wieg ik ze in slaap. Anders gaat ze nooit slapen en heb ik een overveemoeide baby

2 maanden geleden

Reactie op abab24

En valt ze zo vanzelf in slaap? Hier zuigt ze idd ook op haar hand om slaa ...
Ja als ik haar zo leg valt ze vrijwel onmiddellijk in slaap. Soms wrijf ik ook war over haar neusje en valt ze ook snel in slaap ☺️

2 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ja als ik haar zo leg valt ze vrijwel onmiddellijk in slaap. Soms wrijf ik ...
Kan je een foto delen van de slaaphouding? Dan probeer ik dat ook eens :-)

2 maanden geleden

Reactie op abab24

Kan je een foto delen van de slaaphouding? Dan probeer ik dat ook eens :-)
Knus iets over haar hoofdje en tegen haar gezichtje 😅☺️

2 maanden geleden

Reactie op nahlie

Knus iets over haar hoofdje en tegen haar gezichtje 😅☺️
Bedankt! Ga ik morgen proberen

2 maanden geleden

Reactie op abab24

Bedankt! Ga ik morgen proberen
Voor het proberen zou ik tetradoeken nemen , die zijn luchtdoorlatend dus kunnen ze beter ademen. ☺️

2 maanden geleden

Dze methode is gewoon geweldig

2 maanden geleden

Reactie op opaarde

Dze methode is gewoon geweldig
Als newborn sliep ze zeer goed overdag. Ondertussen is ze bijna 11 weken oud. Het is zeker een volgende optie om te proberen