4 Reacties

8 maanden geleden

Klinkt alsof je geen zin hebt om te gaan, heel logisch in deze omstandigheden. Zouden je vrienden dit niet begrijpen? Bel dat gewoon af, volgende keer beter :)

MOD

8 maanden geleden

Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen je vriendinnen:) die gaan dat wel begrijpen. Ikzelf zou ook even liever kiezen voor mezelf..zeker als je zegt dat je moeilijk slaapt en vaker moet opstaan, het verhuis zal al veel energie van je vragen. Denken aan jezelf en de baby is ook belangrijk en denk niet dat je vriendinnen gaan weglopen :) Succes x

8 maanden geleden

Hey👋 Ik zou eerlijk gezegd gewoon aan jezelf denken en als je uitkeek naar de verhuizing zou ik dat gewoon doen. Ook al kan je 2 dagen eerder in je nieuwe huisje, al de grote dingen regelen in die 2 dagen zal moeilijk zijn. Niet vergeten jij zal niet die grote dingen kunnen verhuizen maar je vriend. Jij mag sowieso niets zwaar verzetten, verschuiven noch opheffen. Jouw vriendinnen zouden het normaal gezien al weten dat je uitkeek naar de verhuizing van jullie nieuwe nestje. Normaal gezien zouden ze begripvol zijn en die weekendje gewoon verzetten. Bespaart je ook de stress om te kiezen tussen de twee. Alvast veel succes met de verhuizing! 📦📦 🚚 🏡 🍀

7 maanden geleden

Ik begrijp de reacties hieronder in de trend van ‘doe wat goed voelt’. Anderzijds, ‘t is misschien je laatste vriendinnenweekend voor een heel tijdje… Maak toch de afweging of je dat wil missen. 😊😊 Vraag jezelf af hoeveel plezier je er ook nog uit zou halen. Ontspanning is ook belangrijk.