5 Reacties

4 maanden geleden

Ja hier ook van hetzelfde Zo frustrerend dat deze niet doorzetten

4 maanden geleden

Heb dit ook gehad en had op 38+5 1,5cm ontsluiting. (Gezien bij de standaard controle) Gynaecoloog zei dat dit indalingsweeën geweest zijn. Ben dan 2 dagen later met 39weken bevallen. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Heb dit ook gehad en had op 38+5 1,5cm ontsluiting. (Gezien bij de standaar ...
Hoelang duurde de voorweeën (indalingsweeën) bij jou van mij nu al de derde dag

4 maanden geleden

Vorige week woensdag had ik ook weeen om de 5min voor 1 min lang, dus naar ziekenhuis gegaan en na 5a6 uur zijn ze gestopt. Had 3a4 cm ontsluiting. Elke dag nu krampen en zeer slecht slapen.. had gisteren naar de gynaecoloog gebeld met vraag om eventueel ingeleid te worden. Dinsdag 23/7 wordt ik opgenomen voor inleiding want ik ben op… nu ik hoop steeds dat ons zoon deze week zelf spontaan komt maar ik denk dat hij een koppige is dat gewoon gaat blijven zitten.. ik heb wel meer bang nu voor de inleiding dan spontaan te bevallen omdat ik weet dat het veeeeeeel heviger gaat zijn!

4 maanden geleden

Reactie op Baby juli

Hoelang duurde de voorweeën (indalingsweeën) bij jou van mij nu al de derde ...
Toch ook wel een paar dagen en dan weer enkele dagen niet. Spannende dagen zo he!🙈 bij mij is het begonnen met echte weeën waarvan ik toch een verschil voelde en ik kon niet meer twijfelen of het echte waren doordat mijn water is beginnen breken