10 Reacties

één maand geleden

Hey, mijn zoontje heeft dit ook. Wij gingen hiervoor langs bij osteopaat en kine en kregen van hen ook "oefeningen" die we thuis kunnen doen. Tijdens het slapen blijft hij wel vaak naar zijn voorkeur draaien.

één maand geleden

Bij ons heeft de osteopaat dat wat los gemasseerd. Probleem was direct opgelost.

één maand geleden

Ok, merciekes voor de reacties, ik ga dan eens een afspraak maken bij een osteopaat.

één maand geleden

Reactie op KimberlyV212

Hey, mijn zoontje heeft dit ook. Wij gingen hiervoor langs bij osteopaat en ...
Wij hadden ook 'oefeningen' gekregen die we eventueel konden doen. Nooit moeten doen, osteopaat had het zodanig goed los gemaakt dat we ze thuis niet meer nodig hadden de oefeningen 😁

één maand geleden

Wij gingen al meermaals naar de osteopaat maar zijn voorkeurshouding blijft. Het is ook geen ramp.. Zelf heb je als volwassen toch ook vaak een voorkeur? 🙂 Zolang dat je het hoofdje in de gaten blijft houden en de kinderarts niets opmerkt is het oké.

één maand geleden

Wij gingen hiervoor langs bij de osteopaat. Onze zoon draait hem nu zelf soms op zijn andere kant. Zijn schouder en nekje waren een beetje stijf, Een osteopaat maakt alles mooi los

één maand geleden

Reactie op Tèse

Wij gingen hiervoor langs bij de osteopaat. Onze zoon draait hem nu zelf so ...
Onze zoon valt iedere keer diep in slaap bij de osteopaat dus het doet zeker geen pijn voor hun

één maand geleden

Reactie op GrowingChaos

Wij gingen al meermaals naar de osteopaat maar zijn voorkeurshouding blijft ...
Hihi, wij hebben idd ook allemaal een voorkeur. Pediater heeft er nog niks van gezegd, die van k&g daarintegen 🙄 moet hem van haar overdag een hele dag op zijn buik leggen, ha ha 🙄 heel onveilig vind ik dit 🤷‍♀️ en hij is er ook geen voorstander van

één maand geleden

Reactie op MissDingske

Hihi, wij hebben idd ook allemaal een voorkeur. Pediater heeft er nog niks ...
K&G zei hier ook vanalles 🙄 maar de kinderarts verzekerde ons dat er helemaal nog geen reden tot paniek is. Ja, tummy time.. Die van ons is ook geen liefhebber 🫣😅

één maand geleden

Hier ook wel goede ervaring met de osteopaat. Heeft zijn nekje los gemaakt en je merkt duidelijk verschil hierin 😊