24 Reacties

één jaar geleden

Nope ! Heb 3 verschillende zwangerschappen.. maar echt helemaal verschillend... 2 ervan zijn meisjes ☺️ dus geen flauw idee 🤪

één jaar geleden

Ik denk en spreek in de hij vorm, waarom weet ik niet haha🙈

één jaar geleden

Hier al vanaf het begin het voorgevoel dat een meisje is

10 maanden geleden

Twee jongens al gehad en een meisje.. bij de jongens enorm veel kwaaltjes en bij dochter niets… Dus bij deze zwangerschap heb ik voorgevoel dat het ook jongen gaat zijn want heb ook veel kwaaltjes.. met zekerheid kan ik nog niet zeggen want nipt en volgende echo is pas voor einde januari.. maar ik denk dat ik gelijk ga krijgen hihi

10 maanden geleden

Reactie op anneke1982

Twee jongens al gehad en een meisje.. bij de jongens enorm veel kwaaltjes e ...
Ik had vanaf het begin het gevoel dat een meisje ging zijn maar is toch een jongentje 🥰

10 maanden geleden

Ja! Ik dacht van in het begin een jongen en we hebben nu ook de bevestiging dat het zo is. 😊 En het was niet echt een ‘voorgevoel’, maar ik kende mijn cyclus gewoon erg goed. En ik had in heel wat boeken gelezen over het tijdstip van bevruchting en de link met het geslacht. De meisjes zijn ‘trager’ vooraleer ze de eisprong bereiken dan de jongens. Sommige dokters noemen het een mythe, maar sommigen staan ook achter die theorie. Dus toen ik zag wanneer het gebeurd was, kon het voor mij niet anders dan een jongen zijn. En dat is dus waarheid geworden. 😄

10 maanden geleden

Ik heb een voorgevoel het een meisje zal zijn. Gewoon doordat de kwaaltjes het omgekeerde zijn van bij mijn zoon 🙈

10 maanden geleden

Ik had al van het begin heel erg het gevoel dat het een jongen ging zijn, ik wist het raar genoeg zeker. En mijn vermoedens zijn bevestigd🩵🥰

10 maanden geleden

Ik dacht heel in het begin even een meisje dan de hele periode een jongen, maar ben nu overtuigd dat het een meisje is 😂 keep you posted 🙈

10 maanden geleden

Van mijn eerste nooit een seconde getwijfeld, ik ging al meisjeskleren kopen alvorens ik het wist, en het was ook daadwerkelijk een meisje. Nu had ik het gevoel dat t een jongen was, andere kwaaltjes en ik draag ook iets lager, en t is toch weer een meisje😂🙌🏻

10 maanden geleden

Eerste keer zwanger kan niet vergelijken maar toch een heel sterk voorgevoel dat het een meisje is 💗 waarom weet ik niet 😂

10 maanden geleden

Ik heb al 4 kids en de eerste twee waren jongens daar voelde ik niet zo veel bij maar bij de derde wist ik 100 procent is een meisje .. en dit was ook zo! Bij mijn vierde dacht ik meer een jongen en ik had ook gelijk! En nu bij deze zwangerschap had ik weer het gevoel is een meisje , ik zei tegen mijn man ik heb het gevoel dat deze baby een meisje gaat zijn😅 ik zocht ook alleen maar meisjesnamen hahah en yes we verwachten onze tweede dochter 😍🥰

10 maanden geleden

Ik had telkens het gevoel dat het een meisje werd en 12 januari nipt resultaten gehad en het is idd een meisje

10 maanden geleden

Ik was 100% zeker van een jongen dus was behoorlijk in shock toen het een meisje bleek te zijn 🤣

10 maanden geleden

Wij dachten beide dat het een meisje zou worden. En onze vermoedens zijn bevestigd 🩷🥰

10 maanden geleden

Ik had het gevoel dat het een meisje was en het was een jongen🤣

10 maanden geleden

Reactie op Sielvl

Ik had het gevoel dat het een meisje was en het was een jongen🤣
Dat had ik dus ook 😊 maar toch blij dat een jongetje word

10 maanden geleden

Wij waren beide overtuigd dat het een jongen zou zijn. Maar het wordt toch een meisje! We kijken er zo hard naar uit!! 🥰

10 maanden geleden

Reactie op natje1109

Dat had ik dus ook 😊 maar toch blij dat een jongetje word
Wij ook super blij met een jongetje, ons maakte het eigenlijk niet uit 🙈

10 maanden geleden

Reactie op Sielvl

Wij ook super blij met een jongetje, ons maakte het eigenlijk niet uit 🙈
Hoopte in het begin op een meisje , ik heb een dochter van bijna 19 en 2 jongens , mijn man heeft ook 2 jongens uit een vorige relatie dus een meisje had mooi geweest. Maar nu enorm bij dat het een gezond jongetje is .