6 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb dit ook op bepaalde dagen en probeer dan gewoon elke keer iets kleins te eten zodat ik toch genoeg binnen krijg

5 maanden geleden

Daar heb ik ook “last” van. Het probleem is vooral dat ik daardoor sneller een kleine (ongezonde) snack neem met het idee IETS binnen te moeten hebben. Omdat ik geen honger/zin heb in eten eet ik dus vaak het avondeten niet mee.. ik moet dus echt opletten dat ik voor fruit/groente ga door de dag.

5 maanden geleden

Heb ik ook, ben zo zelf al een kilootje kwijt op 4 weken maar de baby was een kilo bij! Dus ik maak me geen zorgen hij te weinig binnen krijgt 😙

5 maanden geleden

Ja hier ook ik eet niet extra of meer, heb ook echt niet veel honger en als ik eet heb ik ook rap genoeg, mij hebben ze gezegd dat de baby neemt wat hij of zij nodig heeft. Het enige wat ik nu wel soms heb zijn zo suikerdipjes en wat wankel op de benen als ik te veel energie verbruik

5 maanden geleden

Ik merk dit ook wel. Ik eet daarom verspreid over de dag kleinere maaltijden en probeer wel echt goed alle gezonde dingen binnen te krijgen. Maar als ik genoeg heb, heb ik genoeg want zo´n vol gevoel hebben is niet aangenaam 😶 Ik denk niet dat de baby snel tekort zal hebben, aangezien de lichaam voorkeur geeft aan het laten groeien van je kindje.

5 maanden geleden

Ik kan ook echt veel minder eten dan normaal, 't gaat er gewoon niet in, er is geen plaats voor. Ik ben dan ook op 35w nog maar 7,5kg bij. Ik probeer ook vaker iets kleins te eten, maar heb daar ook vaak geen zin in. Een volledige volle maaltijd is bijna niet te doen, daar heb ik achteraf heel veel last van. Maar zoals hier al eerder gezegd: sowieso neemt de baby eerst wat hij/zij nodig heeft en moet je het zelf met de rest doen. Ik merk dat ik zelf heel weinig energie heb en moe ben, omdat ik te weinig eet (en heel slecht slaap), maar met de baby is alles perfect in orde. Probeer gewoon zoveel mogelijk gezond te eten, maar meer eten dan je binnenkrijgt, is nooit een goed idee.