19 Reacties
één maand geleden
Hier slaapt ons zoontje al aan 5 a 6 weken door ongeveer ook.. is nu dinsdag die komt 10 weken. Hij drinkt 150 ook hij drinkt er soms ook maar 4 op een dag soms 5 maar dan niet de volle 150 kan dan 20 of 30 over zijn. Wij moeten hem inde dag soms zelf wakker maken om zijn melkje te geven. Het gewicht komt bij nu een klein beetje afgevallen door in het ziekenhuis te liggen maar zijn curve zit tussen het gemiddelde en goed dus wij maken ons geen zorgen de ene dag vraagt hij dan iets meer of iets vroeger dan 3 a 4 uur zijn flesje
één maand geleden
Reactie op Valochie
Amai jaloers! Hier ook 11 weken. Sliep hij dan door van de ene dag op de an ...
Hij werd meestal rond 3u wakker, dan kreeg hij fles.. plots was het eens 4u en ook eens 5u15 en nu al twee dagen rond 7u20… we doen niets speciaals maar hij slaapt overdag wel weinig en slecht 🥲 Weet niet of dat ermee te maken heeft. Hij ligt ook op zijn eigen kamer en sindsdien slaapt hij beter! En wij ook 😅
één maand geleden
Reactie op JanaMrchrs
Hij werd meestal rond 3u wakker, dan kreeg hij fles.. plots was het eens 4u ...
Als je kindje honger zou hebbe , zou je dit volgens mij wel merken. Dan zou hij onrustig worden of een extra voeding overdag vragen. Maar zoals de anderen zeiden zou ik gewoon afwachten en zien of hij zijn curve blijft volgen. Ons zoontje had eerst ook 6 voedingen van 150 ml en nu nog maar 5 voedingen. Pas sinds een paar dagen hebben we een van de 5 voedingen opgedreven naar 180 ml. Maar we waren vorige week nog bij K&G en hij volgde nog mooi zijn curve.
Vanaf wanneer legde je hem op zijn eigen kamer? Gebruik je dan een babyfoon 's nachts of laat je gewoon de deuren open?
één maand geleden
Reactie op EDEP
Als je kindje honger zou hebbe , zou je dit volgens mij wel merken. Dan zou ...
Vanaf zijn 9 weken… de kamers zijn naast elkaar dus de deuren op een kiertje en ik hoor hem goed! Van ons bed naar zijn bedje zet ik nog geen 10 stappen, dus hij is niet ver weg 🤭
MOD
één maand geleden
Heyhey, hier ook 5 voedingen van 150ml op ern dag :) meestal begint ze aan haar nacht tussen 19h a 20h en dernet voor krijgt ze een voeding..ik geef haar nog een droomvoeding van 100. En meestal komt ze zoch aanmelden rond 5h a 6h.
Zou je zeker geen zorgen maken :) zolang ze bijkomen en groeien
één maand geleden
Reactie op Valochie
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de pamper als jullie kindje doorslaapt? ...
Ik doe savonds voor we naar bed gaan haar pamper en dan meestal pas ‘s ochtends als we terug opstaan nog geen lekken gehad.. soms doe ik wel snachts haar pamper als ik echt merk dat ze te vol zit of als ze voor we gaan slapen eigenlijk een droge pamper had..
ik gebruik nu pampers premium protection maat 2
één maand geleden
Reactie op Valochie
Ja, wij gebruiken die ook nochtans
Ik ververs ‘s nachts ook niet… ik doe hem een pamper aan voor de laatste fles om 19u, hij drinkt ‘s nachts rond 3u/4u en slaapt dan tot 8u ongeveer. Ik doe dan ook pas zijn pamper, dat was nooit een probleem maar sinds we zijn voeding omhoog hebben gedaan, hebben we ook soms lekken. Dan is hij ‘s ochtends wat nat aan zijn linkerkant. Vind dat wel zielig… is nu nog maar twee keer geweest, maar ga het wel in de gaten houden.
één maand geleden
Reactie op JanaMrchrs
Update: hij slaapt trouwens niet meer door… was precies tijdelijk 🫠🤭
Oeps iets te vroeg gejuicht 🙈 nog wat geduld hebben ooit slapen ze wel door 🤣
Hier is het maximum dat ik al gehad heb 6,5u dat zij geslapen heeft maar dan werd ik natuurlijk wakker uit gewoonte 🙈
één maand geleden
Reactie op LiezeD94
Oeps iets te vroeg gejuicht 🙈 nog wat geduld hebben ooit slapen ze wel doo ...
Haha dat ken ik. Als ik hem op een bepaald uur nog niet gehoord heb ben ik al ongerust. Automatisch slaap je dan niet meer vast omdat je denkt "het kan voor ieder moment zijn"