Hey allemaal
Ik merk al een paar weken dat ik wat vocht ophoud en dan vooral savonds gezwollen voeten en enkels heb maar heb er geen pijn of last van.
Toch heb ik bij de dokter al een urinestaal binnengedaan om te checken op eiwitten maar was allemaal oké.
Nu heb ik de laatste 2 nachten zeer slecht geslapen door een stijf en pijnlijk gevoel in mijn hand.. vandaag voelt ook mijn andere hand stijf en wat pijnlijk maar vandaag werken de dokters natuurlijk niet.. 😔
Herkent iemand dit? Zou dit dan ook door vocht vast te houden zijn? 🤷🏼♀️
Hey! Ja hoor, herken ik ook! Kunnen ze helaas zeer weinig aan doen, handen in koud water en kneden, alsook armen en habden in de douche koud naspoelen helpt een beetje, maar is pujnlijk he! Ken ik! Is idd van het vocht
Yes al sinds 28 weken lijk ik dus een ballon.. het wisselt heel sterk. Soms is het vocht onder controle, andere dagen wat meer. Vooral gelaat,
Vingers en onderbenen/voeten.
Vingers kunne vooral tintelen en lastig doen maar dat is normaal. Daar het vocht komt er druk op je venen en zenuwen vandaar.
Gewoon goed opvolgen dat het ni erger wordt en of je andere symptomen bijkrijgt anders geen erg. (Pre eclampsie).