2 Reacties

2 maanden geleden

Nog geen ervaring, wij plannen ook een vakantie op die leeftijd. Het zal een eerste test reis zijn voor onze verdere reis volgend jaar, dus wij gaan voor een vlucht van ongeveer 3uur. Vooral opstijgen en landen kan moeilijk zijn (heb ik gehoord). Dus tijd ertussen valt wel mee gok ik. Wij kiezen voor een vlucht overdag en hopelijk kan ze een dutje doen onderweg. Maar dan is de nachtrust al niet verstoord. Per vliegtuigmaatschappij zijn er andere voorwaarden voor baby's (bij ryanair bv plek aan het raam want 2 zuurstofmaskers daar, bij brussels airlines mag de buggy mee, ...) dus best op voorhand even opzoeken. Idem voor vloeistoffen op de luchthaven voor gekolfde voeding/flesvoeding

茅茅n maand geleden

Wij zijn zondag vertrokken naar Albani毛, 2,5u vliegen met ons dochtertje van 2,5 maanden. Voor opstijgen en landen kreeg ik de tip om haar te laten drinken maar ze sliep gans de vlucht zo goed door (halverwege wel moeten eten) dar ze niets gemerkt heeft van het landen en opstijgen. Mss hebben we wel geluk gehad maar het was zeer gemakkelijk zo!