Hey mommys
Ik heb nog geen verzorgingsproducten gekocht voor mijn baby en twijfel voor de merk. Ik wil ook niet te duur gaan.
Zou Kruidvat merk goed zijn voor een pasgeborene? Of toch liever iets duurders?
Thanks❤️
Een baby huidje heeft opzich niet heel veel nodig en kan in het begin heel gevoelig zijn.
Ik heb tot nu toe enkel Aleppo zeep, kokosolie en sheabutter voorzien.
De producten van naif zijn ook fijn en heel vaak in promotie bij AH en Holland & barret
Ik ben meer voor natuurlijke producten gegaan zoals Naif en Incia.
In het begin zijn hun huidsjes nog zo gevoelig en wilde daardoor geen risico's nemen.
je kan online de prijzen en inhoud makkelijk terug vinden.. Inca zou ik eerder via Hemnature bekijken want op bol zijn ze duurder en Naif vindje tegenwoordig overal wel(kruidvat, A&H etc) 😊
Ik heb alles van Mustella, maar als Tip wacht tot je kindje er is want ik had al veel voorraad gekocht en na 2 weken merkte ik dat ons zoontje kindereczeem heeft. Dus nu om hem te wassen en in te smeren gebruik ik alles van la roche posay 😄
Ik heb heel wat staaltjes gekregen via gratis pakketen, en in het ziekenhuis kan je normaal ook een pakket aankopen. Ik ga eerst dat allemaal opgebruiken en testen wat zowel ik als de baby het aangenaamste vind, daarna ga ik pas grotere verpakkingen aankopen
Ik heb alles van zwitsal en mustela gekocht. Ik had een staaltje van de kruidvat wasgel en deze geur was ook wel lekker eigenlijk. En iedereen vind iets anders goed, je moet dat denk ik wat voor jezelf uitmaken wat jij belangrijk vind bv. Of de producten bio zijn, of je liever een lekker geurtje hebt, etc.. 😊
Toen me kindjes baby's waren gebruikte ik altijd galenco maar deze keer probeer ik gewoon kruidvat. Kost niet veel en als ze er niet tegen kan dan koop ik de juiste producten .
Vrees wel dat ze heel gevoelige huid zal hebben aangezien me vriend en ik beide heel gevoelig zijn maar we zien wel