Dag dames,
Ik ben van natuur al iemand die snel vergeeg maar OMG nu vergeet ik echt stomme dingen, bv waar ik me sleutels leg enzo.
Iemand ook die dit nu heeft? Ben 22 weken
Iemand tips 🙈
Liefs Nina
Jep hier ook . denk dat dit ook vooral is omdat we nog kleine kindjes hebben rondlopen en we nu 100 ogen op ons gat moeten hebben en meer vermoeid zijn 😂 bij een 1e of 2e is dit nog Cava maar vanaf 3 of meer 🤪🫣
Hey, ik heb hier ook enorm last van heel vervelend 🙄. Ik schijf alles op. Zodat ik de belangrijkste dingen niet vergeet of de mense rondom mij heen helpen mij met het vaker te zeggen wat ik niet mag vergeten🥰
Hey, ik heb hier ook enorm last van heel vervelend 🙄. Ik schijf alles op. ...
Vervelend he 🙄 mijn mijn vriend moest voorheen al elke dag veel dingen herhalen maar nu pff..nu weet ik zelf niet meer dat ik de tuinhuisdeur heb open gedaan 😆
Zou het dat zijn? Heb nu maar 1 van de 3 rondlopen. Maar kan idd ook door v ...
Ik heb er 2 met mijn man en hij nog een zoon uit vorige relatie. Dus ik heb er standaart zowizo altijd 2 en om de week 3 rondlopen.. en moet aan zoveel denken want het zijn 3 verschillende leeftijden 14, 7 en 3 dus middelbaar, lagere school en kleutertje.. dus allemaal verschillend dingen om te onthouden.. en merk echt dat dit moeilijk word en ik al wel eens wat vergeet 🫣😅
Omg ik heb dit enorm erg. Vooral wat mensen zeggen tegen mij. Kan alles onthouden rond de baby en wat ik nog moet regelen. Maar gesprekken of vragen zijn een ramp! Mijn man kijkt steeds naar mij als of ik gek ben. Hij zegt iets en 5 min later val ik uit de lucht 😅
Ik heb er ook echt veel last van. Ik heb een paar weken geleden mijn handtas in een restaurant vergeten en ik was zelfs vergeten dat ik ze daar mee naar binnen had genomen (ik was er van overtuigd dat ik ze niet mee had naar binnen)
Ik vergeet constant wat ik ging doen en ben door alles afgeleid 🙈
Ook kan ik heel vaak niet op het juiste woord komen.. bv deze middag wist ik niet meer dat een pan een pan noemde 🤷🏼♀️🤷🏼♀️