7 Reacties
3 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft ook de nan complete comfort gehad in het begin. Het is heel normaal dat de stoelgang veranderd. Zeker dat dit groen is in het begin.
Hoelang ben je deze voeding al aan het geven?
Mijn dochter was in het begin goed bij deze melk, maar na een tijd na 1 week werd haar stoelgang weer hard. Hard als baksteen. We zijn na 3 nieuwe melksoorten naar de kinderarts gegaan en hebben we ontdekt dat ze koemelkallergie heeft. Nu heeft ze een koemelkvrije melk en nu is haar stoelgang zoals het hoort te zijn. En ook een pak frequenter. Nu is het elke dag of wel om de dag. Voor de krampjes raad ik mama natura aan. Mijn dochter is er super goed bij en kan je zo bij de apotheek gaan halen 😉
Als je je er niet oké bij voelt kan je altijd de kinderarts raadplegen.
3 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Mijn dochtertje heeft ook de nan complete comfort gehad in het begin. Het i ...
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb volgende woensdag een afspraak bij K&G. Ik ga het daar eens navragen. Het is niet bij elke voeding maar toch bij veel voedingen dat hij nog onrustig is. Vandaar dat ik koemelkallergie ook niet uitsluit.
Wanneer geef jij Mama Natura? Als ze krampjes heeft of gewoon dagelijks? En doe je dit op haar tutje of in haar mondje?
3 maanden geleden
Reactie op EDEP
Dank je wel voor je antwoord. Ik heb volgende woensdag een afspraak bij K&a ...
Kind en gezin gaven bij mij er nie echt Info over. Ze zeiden toen vlak af tegen mij en ook mijn vroedvrouw dat je daar best mee naar een kinderarts in het ziekenhuis gaat. Dus heb ik dat gedaan en daar ben ik echt super geholpen geweest en ook heel veel begrip gekregen. Ook wel een pluim dat ik eerst naar mijn vroedvrouw had geluisterd om eerst andere melk en zo te proberen. Van de moment dat de vroedvrouw haar armen in de lucht stak en zei nu weet ik het nie meer ben ik zelf die zelfde dag nog naar de kinderarts gegaan. 😊
2 maanden geleden
Ik heb een zeer slechte ervaring gehad met kind en gezin. Mijn advies ga hiermee naar je kinder arts dan heb je informatie dat door een echte Arts gegeven is.. maar bij ons verschild de stoelgang ook.. maar ik maak me geen zorgen zolang hij 1x perdag stoelgang maakt. Zelfs als er 1 dag geen stoelgang is het de volgende dag wel.. maak je geen zorgen😊