Hoi allemaal,
Mijn baby is bijna 8 weken oud. Wij zijn van de pediater na 1 week moeten overschakelen van Nutrilon 1 naar Omneo owv krampjes. Omdat hij zoveel bleef Wenen/krijsen heb ik gisteren besloten om nog eens langs de kinderarts te gaan. Ik geef sinds gisteren de Nutrilon Pepti (vermoeden van kma) en we moeten starten me omeprazole (of is het toch verborgen reflux?)
Nu merk ik dat de Pepti veel dunner is. Terwijl hij bij de Omneo eigenlijk zo goed als altijd heel mooi dronk, en aanhapte rond de speen, merk ik dat hij bij deze melk ineens precies niet meer mooi kan aanhappen. Ik ben al van speen 1 terug naar 0 gegaan zodat het wat trager zou gaan. Iemand hier nog ervaring mee?
Ik zit momenteel aan flesje nummer 5 van de nieuwe melk, elk flesje is een uitdaging geweest. Vannacht heeft hij ook maar 30 gedronken waar hij normaal echt wel 100-120 zou drinken. Is het normaal dat ik het even tijd moet geven, maar hij moet toch eten? Ik gebruik al van in het begin MAM flesjes en deze hebben altijd goed gewerkt. Oh ja, ben ook al twee keer langs de osteopaat geweest en ik ga maandag terug, heb voorlopig nog geen verschil gemerkt.
Alvast bedankt!