3 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben ook de omneo geprobeerd, daarna in combinatie met Omeprazole omdat het niet beterde. Omeprazole deed eigenlijk helemaal niets, dus stelde de kinderarts voor om de Pepti te proberen. Vanaf dan begon hij plots altijd over te geven... Drinken deed hij wel altijd goed, maar flesje was nu nog sneller leeg (120 op minder dan 10min). Kinderarts had wel gezegd bij overstap dat we ze terug moesten contacteren als hij de voeding niet zou willen of plots heel moeilijk zou eten. Dus ik zou gewoon eens bellen en vragen wat je moet doen. Daarmee zou ik zeker geen 2 weken wachten, hij moet inderdaad genoeg binnen krijgen. Ze kunnen die melk eventueel ook nog indikken als dat het probleem zou zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Eskimooo

Wij hebben ook de omneo geprobeerd, daarna in combinatie met Omeprazole omd ...
Yes, ik kan om 13u bellen! Ik wou hier al even eens horen of er mensen een gelijkaardige ervaring hebben gehad, het is echt te zielig om hem zo te zien. Ik zou hem al bijna de vorige melk terug willen geven 🥺

2 maanden geleden

Reactie op Alinebllns

Yes, ik kan om 13u bellen! Ik wou hier al even eens horen of er mensen een ...
Ja snap ik! Zeker niet zomaar terug overschakelen. Wij zijn uiteindelijk na 2 weken wel terug naar de vorige voeding gegaan, in overleg met de kinderarts, omdat het gewoon veel erger was ipv beter. Maar als ze niet of niet genoeg willen drinken, moet je sowieso wel vroeger contact opnemen. Ze moeten uiteraard wel genoeg binnen krijgen. Hopelijk bij jou snel opgelost!