5 Reacties

9 maanden geleden

Ik probeer voornamelijk plant-based te eten! Nog geen idee hoe ik het ga aanpakken voor ons kindje aangezien mijn partner wel alles eet

9 maanden geleden

ik ben veggie en in kleine mate vegan. mijn vriend niet... en zijn chinese moeder al helemaal niet. we zijn erover eens gekomen dat ons kindje thuis mijn dieet zal volgen , maar als het bij zijn chinese oma gaat, het het dieet van oma volgt. ik vind het belangrijk dat het kind een vrije opvoeding krijgt. het krijgt mijn waarfe en normen mee, en kiest op volwassen leeftijd zelf wat die wilt. het is al niet zo simpel als volwassen mens om de nodige voedingsstoffen binnen te nemen als vegan, laat staan voor een snel groeiend kind... ik ga gelukkig wel bij een orthomoloculair therapeute bij wie ik alle nodige tips kan vragen. good luck 馃挄

9 maanden geleden

Reactie op Yawell

ik ben veggie en in kleine mate vegan. mijn vriend niet... en zijn chinese ...
Ah super! Nee inderdaad, wij gaan ons kindje thuis ook vegan opgevoeden en onze nirmenten waarden daarover goed uitleggen. Maar als hij beslist om elders wel eens iets anders te eten, dan mag hij dat natuurlijk doen (al hopen wij dat hij dit zelf niet zal willen馃檲 maar no hard feelings als dat wel zo is). Wat de voedingstoffen betreft voor een kind heb je gelijk, wij gaan hiervoor een di毛tist inschakelen tijdelijk.. Voor ons als volwassenen is het na zoveel jaar best makkelijk geworden vind ik, maar een baby/kind kan en mag nog niet alles eten dat wij eten dus dan wordt het een pak moeilijker h猫.. Jij ook good luck! 馃檹馃徏馃

9 maanden geleden

Reactie op Babyvdh

Ik probeer voornamelijk plant-based te eten! Nog geen idee hoe ik het ga aa ...
Leuk om te horen! Da's inderdaad een lastige als je partner niet hetzelfde dieet volgt.. Succes!! 鈽猴笍

9 maanden geleden

wij eten vegetarisch en weinig lactose (beetje intolerant). we gaan geen vlees kopen dus thuis zal ons kindje vegetarisch eten, op andere plekken laten we het los.