6 Reacties

4 maanden geleden

Voel je je zo door de keizersnede? Waar maak je je precies zorgen over? Kan me voorstellen dat dit niet gemakkelijk is. Probeer contact te maken met je baby door ertegen te praten of wat te mediteren?

4 maanden geleden

Ik begrijp je helemaal, mijn keizersnede is gepland binnen 25 dagen ben ook wel gestrest. Dit is mijn 2de keizersnede. Mijn eerste keizersnede was ik onder narcose dus helemaal in slaap. Deze keer zal ik mee beleven. Ik ben ook heel erg angstig.

4 maanden geleden

Weten jullie of het een gentle sectio gaat worden? Mijn vroedvrouw heeft me hier enorm over gerust kunne stellen

4 maanden geleden

Waar heb je precies stress voor? Een keizersnede is voor een baby'tje zeker niet stresserender dan een gewone bevalling, vaak integendeel zelfs. Ik ben vrijdag bevallen met een geplande keizersnede en was fijn om het te mogen meemaken. Kindje ondervindt daar helemaal geen schade van.

4 maanden geleden

Nee helaas gaat het over mijn partner ... grote teleurstelling ik dacht echt dat hij klaar was voor papa te worden en dat ik al de steun van hem zou krijgen maar helaas ... hij verwacht meer van mij dan ik van hem. Onbegripvol ... erg om te zeggen maar krijg het gevoel da ik liever over 10 dagen zonder hem wil bevallenn raar ... en pijnlijk om zo in het openbaar dit te delen maar is echt zwaar wat ik voel

4 maanden geleden

Reactie op Wondertjevanme

Nee helaas gaat het over mijn partner ... grote teleurstelling ik dacht ec ...
Mannen zijn pas klaar om papa te worden als ze de baby in hun armen hebben. Ik zou mij pas zorgen maken na de bevalling. Sommige mannen zijn ook geen baby-papa. Geef het tijd, veeel tijd 馃槈