33 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Dat is ook waar! Ik heb gerekend op de mensen waarvan ik zeker ben die gaan ...
Ja voor ons werk doen we gewoon een pot met doopsuiker. En mijn schoonmoeder wil dan ook zo’n grote pot voor op haar werk. Maar dat valt nog mee qua prijs omdat het niet individueel is. Ik ben zelf van NL dus van mijn kant verwachten ze alleen beschuit met muisjes, dat scheelt al weer :).

6 maanden geleden

Mij gaven ze de raad om dezelfde hoeveelheid te voorzien als kaartjes , maar ik heb iets extra genomen omdat sommige er meer mogen van me. Of mijn mama heeft graag van elke een exemplaar omdat ze dit bijhoudt voor later. En sowieso de kindjes apart

6 maanden geleden

Wij bekijken naar wie we allemaal een geboortekaartje sturen en voorzien evenveel geboortegeschenkjes als kaartjes. Voor de kindjes voorzien we een aparte attentie, dus dat kopen we extra aan. Omdat het wel leuk is dat de kindjes elk iets kunnen meenemen ;-)

6 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ja voor ons werk doen we gewoon een pot met doopsuiker. En mijn schoonmoede ...
Wij doen dit ook! Een grote pot met suikernoten en daarbij zakjes met een sticker erop met de naam in dezelfde letters als het kaartje. Heel simpel, net zoals de traditie vroeger begon ☺️

6 maanden geleden

Ik ben nu 32 weken en heb nu zo goed als alle suikerbonen in orde. Enkel nog 1tje voor de kindjes afwerken Rond 30 weken heb ik de proefdruk laten komen van het geboortekaartje. Aanpassingen gedaan die we nodig vonden online maar geen proefdruk meer laten maken hiervan. Gaan er vanuit dat het dan wel goed zal zijn

5 maanden geleden

Tip: bestel niet bij carddreams.be Ik had zoveel werk gemaakt van de proefdrukken en vervolgens hebben ze die nooit opgestuurd. Ze reageren zelfs niet op mijn mails. Ik ben nu bezig met proefdrukken via Smartphoto (korting Roze Doos) en ook Pretty Orange. We zullen zien wat mooist is! De doopsuiker moet ik nog aan beginnen, maar denk het ook zelf te doen via Ava. Twijfel alleen zo erg aan het moment waarop de doopsuiker klaar moet zijn… Is dat vlak na de geboorte of is dat op de babyborrel/doopfeest? Er zal nl. een hele zomer tussen zitten. Kan het toch moeilijk in de warmte laten staan??

5 maanden geleden

Reactie op shani93

Ik ben nu 32 weken en heb nu zo goed als alle suikerbonen in orde. Enkel no ...
Heb je alles ook al in potjes of verpakkingen apart gedaan? Blijven de doopsuiker zo lang goed? Ik wil ook starten maar ben pas uitgerekend 13 juli.

5 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Heb je alles ook al in potjes of verpakkingen apart gedaan? Blijven de doop ...
Op mijn doopsuiker dozen stond dat ze goed waren tot de zomer van 2025 dus als ze niet al super lang in de winkel staan gaan ze wel nog eventjes mee 😅

5 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Op mijn doopsuiker dozen stond dat ze goed waren tot de zomer van 2025 dus ...
Ok bedankt :) in de verpakte potjes zullen ze dan ook wel goed blijven zeker 😅

5 maanden geleden

Reactie op Imke1991

Ok bedankt :) in de verpakte potjes zullen ze dan ook wel goed blijven zeke ...
Ik heb nu tijdens het maken van de doopsuiker nog de overgebleven doopsuiker (in de uitdeeldoosjes enzo) opgesnoept van ons dochtertje 2,5 jaar geleden. Was nog helemaal niets aan. Blijft superlang goed. Enkel snoepjes ofzo kunnen misschien taai worden.

5 maanden geleden

Ik betwijfel of doopsuiker slecht kan worden, tenzij het mss in een vochtige ruimte staat

5 maanden geleden

Ik ga denk ik van het weekend de verpakkingen voor de doopsuiker bestellen (nu 34 weken). Dan de suikerbonen denk ik halen bij AVA volgende week. Ik hoop als ik 36 weken ben het in elkaar te steken. Wij moeten dit weekend nog eerst de kinderkamer in elkaar zetten (nu 34 weken). Ik voel nog niet zoveel haast haha

5 maanden geleden

Hier geboortekaartjes ook klaar: wachten op geboorte gewicht/ datum en lengte in te vullen… Doopsuikers voor kindjes besteld en zijn er op 36 weken 🙏🏼 Doopsuikers voor volwassenen maak ik zelf en gaan ok hopelijk rond week 36 klaar zijn… 🙏🏼