33 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Dat is ook waar! Ik heb gerekend op de mensen waarvan ik zeker ben die gaan ...
Ja voor ons werk doen we gewoon een pot met doopsuiker. En mijn schoonmoeder wil dan ook zo’n grote pot voor op haar werk. Maar dat valt nog mee qua prijs omdat het niet individueel is. Ik ben zelf van NL dus van mijn kant verwachten ze alleen beschuit met muisjes, dat scheelt al weer :).
6 maanden geleden
Mij gaven ze de raad om dezelfde hoeveelheid te voorzien als kaartjes , maar ik heb iets extra genomen omdat sommige er meer mogen van me. Of mijn mama heeft graag van elke een exemplaar omdat ze dit bijhoudt voor later. En sowieso de kindjes apart
6 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Ja voor ons werk doen we gewoon een pot met doopsuiker. En mijn schoonmoede ...
Wij doen dit ook!
Een grote pot met suikernoten en daarbij zakjes met een sticker erop met de naam in dezelfde letters als het kaartje.
Heel simpel, net zoals de traditie vroeger begon ☺️
6 maanden geleden
Ik ben nu 32 weken en heb nu zo goed als alle suikerbonen in orde. Enkel nog 1tje voor de kindjes afwerken
Rond 30 weken heb ik de proefdruk laten komen van het geboortekaartje. Aanpassingen gedaan die we nodig vonden online maar geen proefdruk meer laten maken hiervan. Gaan er vanuit dat het dan wel goed zal zijn
5 maanden geleden
Tip: bestel niet bij carddreams.be
Ik had zoveel werk gemaakt van de proefdrukken en vervolgens hebben ze die nooit opgestuurd. Ze reageren zelfs niet op mijn mails.
Ik ben nu bezig met proefdrukken via Smartphoto (korting Roze Doos) en ook Pretty Orange. We zullen zien wat mooist is!
De doopsuiker moet ik nog aan beginnen, maar denk het ook zelf te doen via Ava.
Twijfel alleen zo erg aan het moment waarop de doopsuiker klaar moet zijn… Is dat vlak na de geboorte of is dat op de babyborrel/doopfeest? Er zal nl. een hele zomer tussen zitten. Kan het toch moeilijk in de warmte laten staan??
5 maanden geleden
Reactie op Imke1991
Ok bedankt :) in de verpakte potjes zullen ze dan ook wel goed blijven zeke ...
Ik heb nu tijdens het maken van de doopsuiker nog de overgebleven doopsuiker (in de uitdeeldoosjes enzo) opgesnoept van ons dochtertje 2,5 jaar geleden. Was nog helemaal niets aan. Blijft superlang goed. Enkel snoepjes ofzo kunnen misschien taai worden.
5 maanden geleden
Ik ga denk ik van het weekend de verpakkingen voor de doopsuiker bestellen (nu 34 weken). Dan de suikerbonen denk ik halen bij AVA volgende week. Ik hoop als ik 36 weken ben het in elkaar te steken. Wij moeten dit weekend nog eerst de kinderkamer in elkaar zetten (nu 34 weken). Ik voel nog niet zoveel haast haha