33 Reacties
7 maanden geleden
Geboortekaartjes op maat ontworpen vragen ze vaak 3 maand op voorhand, anders heb je meer tijd.
7 maanden geleden
Geboortekaartje is al even klaar enkel nog de juiste gegevens invullen als ze geboren is ☺️ online gemaakt via Tadaaz.
De doopsuiker heb ik zelf ineen gestoken en een beetje overal besteld waar ik mijn goesting vond en waar het voordeligste was dit is ook zo goed als klaar 😊
Ik werk in de kinderopvang dus ben vanaf dag 1 al thuis en het is mijn eerste kindje dus ik had al tijd genoeg om over alles na te denken en in orde te brengen 😄
7 maanden geleden
Hier 27 weken en geboortekaartje staat klaar en net begonnen aan doopsuiker, maar idee is al helemaal uitgewerkt. Ben graag op tijd 😅
7 maanden geleden
Hier net 30w, geboortekaartje en kaartje voor de babyborrel zijn ´klaar´ en de doopsuiker is sinds dit weekend ook in orde, op enkele plantjes na. Heb het zelf samengesteld, wat dingen zelfgemaakt en zelf allemaal gevuld,... was ontspannend om zelf te doen.
6 maanden geleden
Ik ben nu net 32 weken en heb geboortekaartje wel al af (ga dit doen via kaartje2go ivm familie in België en Nederland). Doopsuiker heb ik een idee en eerste ontwerp, maar ga pas in juni bestellen omdat we weer even moeten wachten op het loon (hebben deze maand al veel uitgegeven aan verbouwing van de kamer en andere essentiële dingen).
6 maanden geleden
Reactie op jonsi
Wij zouden misschien ook iets zelf samenstellen via spullen uit AVA. Heb ji ...
Ik had 20 kg suiker nodig wat dus echt heeeeeel veel is, voor 400 personen ongeveer & heb helaas geen korting gekregen 😅
6 maanden geleden
Hoeveel doopsuiker voorzien jullie? 🙈
Ik had mijn idee al vroeg helemaal uitgedacht en ook de suikerbonen al gekocht (ze zijn nog tot volgend jaar goed dus zeker oké) maar nog in de doos laten zitten en nu begin ik te twijfelen of ik wel genoeg zou hebben dus wou ik extra bijhalen..
Maar nu blijkt dat 1 van mijn kleuren niet meer gemaakt wordt.. en kan ik geen reserve inslaan voor moest het nodig zijn 🤦🏼♀️
Mijn vriend zegt dat we zeker genoeg zullen hebben en ik niet moet panikeren maar ik heb toch lichte paniek 🙈
Ik heb 100stuks en dan 10 specifiek voor de kindjes
6 maanden geleden
Ik heb voor 50-60 man doopsuiker besteld en we gaan het zelf vullen etc , ik denk niet dat er meer mensen komen kijken naar ons kindje 😏 en anders op is op toch 🤔 of denk ik nu een beetje te gierig ? Ik ken ook niet zo heel veel mensen en mijn familie is al niet echt betrokken dus dat scheelt ook al veel . Maar ja de baby kost al zoveel geld ik geef het liever uit aan haar zelf dan aan suikerbonen die iedereen gaat laten staan 😅
6 maanden geleden
Reactie op steph9318
Ik heb voor 50-60 man doopsuiker besteld en we gaan het zelf vullen etc , i ...
Dat is ook waar! Ik heb gerekend op de mensen waarvan ik zeker ben die gaan langskomen en dan een beetje extra want er zijn er altijd waarvan je niet verwacht dat die langskomen of een kadootje kopen en het dan toch doen 🙈
En onlangs ontdekt dat bij mijn mama het blijkbaar de gewoonte is om de hele straat in te lichten dat er ene kleinkind is en van bijna alle buren krijgt zij dan ook ene kaartje en doopsuiker (en koopt ze dan ook iets van de lijst) ma ik heb haar al gezegd dat ik ga zien wat ik over heb en dat ze die dan mag uitdelen maar ik niet voor de hele straat iets ga voorzien 😅