19 Reacties

5 maanden geleden

Oh nee dat lijkt mij verschrikkelijk voor jou ☹️ Is het geen idee om naar een ander ziekenhuis te gaan om te kijken wat ze daar zeggen?

5 maanden geleden

Mijne dossier ligt hier in het ziekenhuis dus weet nie als dat verstandig is want tis nog al ne hoop complicaties 😔🫤

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Mijne dossier ligt hier in het ziekenhuis dus weet nie als dat verstandig i ...
Hmm oké, begrijpelijk! Dan inderdaad best even platte rust nemen en een warm bad afwisselen met warmtekussen. Mocht je tegen vanavond of morgen nog steeds echt weeën hebben, gewoon terug naar het ziekenhuis gaan. Zou er dan voor nu wel op vertrouwen dat alles "oké" is, veronderstel dat ze dat goed nagekeken hebben en je anders niet naar huis zouden laten gaan? Wel vervelende situatie zeg voor jou ☹️

5 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Hmm oké, begrijpelijk! Dan inderdaad best even platte rust nemen en een wa ...
Moet wel zeggen de dokter zelf nie heeft onderzocht. De baby doet het goed daar moeten we ons geen zorgen in maken 😔. Tis gwn heel vervelend. Dat gaat een lang weekend worden vrees ik met heeeeel weinig slaap. Was nu deze nacht al de hele nacht wakker op verloskamer van de weeën 😔

5 maanden geleden

Wauw wat een ziekenhuis, ik zou zeggen misschien een andere ziekenhuis proberen? Die meer empatisch is en beter voor je kan zorgen?

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Mijne dossier ligt hier in het ziekenhuis dus weet nie als dat verstandig i ...
Hey! Normaal gezien kan elk ziekenhuis jouw dossier bekijken. Ze kunnen die gegevens zo ophalen zeker als het van hetzelfde netwerk is zoals ZNA OF GZA. Ik dacht zelf dat ze sedert dit jaar een fusie gingen vormen waardoor het makkelijk is om elke patiënt te kunnen behandelen. Mag ik je vragen naar welke ziekenhuis je gaat?

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Moet wel zeggen de dokter zelf nie heeft onderzocht. De baby doet het goed ...
Oei ja in dat geval misschien wel best even kijken om te gaan informeren in een ander ziekenhuis. Je weet maar nooit hè.. Altijd je intuïtie volgen, als jij het gevoel hebt dat er iets mis is dan komt dat gevoel ergens vandaan.. Veel succes!

5 maanden geleden

Heb je een zelfstandige vroedvrouw? Wat zegt die ervan? Ik dacht ook aan te bieden in het ziekenhuis als er om de 5 minuten stevige weeen doorkwamen. Maar hoe moet het nu voor jou? Wanneer is het dan “wel voor echt”?? Hopelijk kan je toch rust vinden of iemand die je kan geruststellen. ❤️‍🩹

5 maanden geleden

Reactie op VeLou

Heb je een zelfstandige vroedvrouw? Wat zegt die ervan? Ik dacht ook aan te ...
Ik heb een vroedvrouw die zelfstandig is en ze zegt gwn terug gaan als het nie houdbaar is. Nu op zich door alle emoties van gisteren dat ze me naar huis hebben gestuurd, zonder enige uitleg. Zijn de weeën wel minder geworden dus de natuur is aan het ingrijpen. Heb er wel nog om het half uur nu dus, we zullen wel zien wat het zal geven. Tis volgens de vroedvrouw een sluimerende arbeid. Dus het kan ineens gaan doorzetten of nie en zo blijven. Dinsdag moet ik terug naar de gynaecoloog en dan gaan we kijken hoe en wat als het tegen dan nie is doorgekomen. Aan de ene kan ben ik wel blij dat ze nog wat mag blijven zitten, maar als ze dan op verlos zeggen je wordt mssn mama deze ochtend ja dat is ook altijd leuk, maar vooral een teleurstelling als ze je ineens zonder enige uitleg naar huis sturen.

5 maanden geleden

Een foto van mijn tracé op materniteit. Dan hebben jullie een idee hoe dit eruit ziet als je een valse arbeid mogelijks hebben.

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Een foto van mijn tracé op materniteit. Dan hebben jullie een idee hoe dit ...
Ik zie dat je ook in sint trudo gaat, wie is je gynaecoloog?

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Ik zie dat je ook in sint trudo gaat, wie is je gynaecoloog?
Ik heb als gynaecoloog dokter Dendas. Maar heb nu op verloskamer iemand van wacht gehad.

5 maanden geleden

Reactie op Najima Ansari

Hey! Normaal gezien kan elk ziekenhuis jouw dossier bekijken. Ze kunnen ...
In het sint-trudo ziekenhuis in sint-truiden (Limburg)

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ik heb als gynaecoloog dokter Dendas. Maar heb nu op verloskamer iemand va ...
Oh wie was van wacht, wat jouw verhaal baart me wel wat zorgen, als ik u situatie zou meemaken zou me zo verlaten voelen .

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Oh wie was van wacht, wat jouw verhaal baart me wel wat zorgen, als ik u si ...
Ik had dokter Eerdekens die was van wacht dit weekend.

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ik had dokter Eerdekens die was van wacht dit weekend.
Ken ik niet gelukkig, ik was echt bang dat het mijne gynaecoloog zou iets zou doen, al zou ik het niet geloven maar toch, sint trudo is niet mijn favoriete ziekenhuis maar mijne gyne zit daar dus moet de kliniek erbij nemen.

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Ken ik niet gelukkig, ik was echt bang dat het mijne gynaecoloog zou iets z ...
Ja tis nie altijd ideaal, maar ben wel blij met mijn vaste gynaecoloog, dus hoop ook dat ik haar heb als ik beval. Maja dat kunnen we nie altijd zelf kiezen ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ja tis nie altijd ideaal, maar ben wel blij met mijn vaste gynaecoloog, dus ...
Idd, als ons wondertje maar gezond en wel geboren wordt. 🥰