6 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Hier al twee maal vals alarm 🙄🤭! Ik voelde mij wat grieperig, steken, rugpijn, beenweeen en slijmprop eerder de dag verloren (2de prop) .... En wat vocht verlies Vertrekkensklaar en ik was terug helemaal ok.... Los van de algemene steekjes en rugpijn was alles doenbaar... Ik denk dat ik er teveel mee bezig ben ... Ik voel ze nog goed maar al een dag minder hard (schoppen is zachter geworden) dus ik hoop dat het voor 1 dezer dagen is ...

4 maanden geleden

Hier ook al vals alarm gehad. Maandagnacht begon ik last te krijgen in mijn rug en lage buikkrampen om de 3-4 minuten voor een uur of 4. Gisteren naar gynaecoloog geweest en had al een goeie 3cm ontsluiting (1ste zwangerschap). Dit verklaarde de weeen die ik die avond had. Kort na het bezoek van de gynaecoloog verloor ik ook mijn slijmprop. Vannacht kreeg ik weeral weeen maar helemaal nie lang maar wel een stukje pijnlijker dan de maandag. Werd ook wat misselijk. Volgens mij wouden de weeen niet doorzetten🙄. Hopelijk voor de komende dagen maar we zullen zien🤞

4 maanden geleden

Ben vandaag 38 weken trouwens. De eerste weeen maandagnacht bij (37+4).

4 maanden geleden

Reactie op Michellevanmaele

Ben vandaag 38 weken trouwens. De eerste weeen maandagnacht bij (37+4).
Heb al van week 36 dat het rommelt. En vorige week met 37+4 ook de eerste nacht wakker gelegen da ik dacht OH het start... Ondertss 38+1 en vandaag weer vals alarm.. jammer !!

4 maanden geleden

Wat je beschrijft, klinkt eerder als voorweeën omdat dat soort weeën blijkbaar kan verdwijnen met warmte/ontspanning. Echte weeën zouden niet weggaan. Zo vertelde m’n vroedvrouw het toch. Ik ben 38w ver en heb zo ook al een avondje op materniteit gelegen aan de monitor 😅 maar bleken voorweeën te zijn.

4 maanden geleden

Ik heb het gisteren ook gehad… eerst om de 10 min, dan op de 3 min maar wel maar voor 45 seconden per Wee…. Dann afgezwakt, dan weer begonnen(veel pijnlijker maar om de 10-15 min) Uiteindelijk wou vroedvrouw dat ik naar monitor ging voor zekerheid (2de baby). Dan twee uur niets meer geweest. Nu al hele dag om 30min echt heel pijnlijk. In ziekenhuis zeiden ze dat dit echt dagen kan aanhouden endat ik pas binnenkom als om de 5 min 1 min pijnlijk en niet over met dafalgan 🫣