6 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg graag! Ons plan is ook nog om even een last minute vakantie te boeken voor ik terug moet werken!😃

2 maanden geleden

Ik volg ook! Wij gaan ook op vakantie in oktober, denk dat wij maxi cosi en de koets gaan meenemen. Laten inchecken op voorhand en dan verder met de draagzak is een optie, ofwel meenemen tot aan de gate en daar afgeven. We gaan wel een grote beschermhoes kopen.

2 maanden geleden

Reactie op sop11_9

Ik volg ook! Wij gaan ook op vakantie in oktober, denk dat wij maxi cosi en ...
Dus de Maxi-Cosi en de draagmand ? Wij vliegen met Ryanair en denken niet dat we beide mogen meenemen

2 maanden geleden

Reactie op GORPA

Dus de Maxi-Cosi en de draagmand ? Wij vliegen met Ryanair en denken niet d ...
Ook ryanair, we hebben bij het boeken wel extra baby-bagage bijgeboekt naast de gratis stuks die je zo mag inchecken. Dus we willen idd zowel de maxicosi als de mand meenemen.

één maand geleden

Reactie op GORPA

Dus de Maxi-Cosi en de draagmand ? Wij vliegen met Ryanair en denken niet d ...
Ik had gelezen dat beide gratis mee mochten en 5kg voor de baby bij Ryanair! Wij zijn nu met onze baby op vakantie in Griekenland. Hebben gevlogen met TUI en dat was 10kg + twee stuks. Wij hebben onze reisbuggy (Joolz Aer+) en maxi cosi bij. Absolute aanrader als je een auto huurt!! Heb al van veel mensen gehoord dat die auto verhuur maatschappijen echt brol maxi cosy’s hebben. Ben blij dat wij de onze mee hebben!

één maand geleden

Reactie op Shatho

Ik had gelezen dat beide gratis mee mochten en 5kg voor de baby bij Ryanair ...
Je legt je baby dan ook soms in de Joolz aer+ ? Is een maxi cosi bevestigbaar hierop? Ik had de reisbuggy van ergobaby metro + gevonden waar we onze cybex Maxi-Cosi konden op bevestigen maar dan moeten we het stoeltje er afhalen.