6 Reacties
4 maanden geleden
Geen ervaring maar zelf 38 weken vandaag en ook vorige keer keizersnede gehad. Dus volg even mee voor de reacties. Veel succes bij je keuze allesinds want is geen makkelijke beslissing
4 maanden geleden
Zelf geen ervaring mee, maar mijn mama haar 1ste bevalling was een keizersnede en nadien is ze nog 3x vaginaal bevallen zonder problemen. Allesinds veel succes met je keuze en bevallingsverhaal!
4 maanden geleden
'De verwachting' heeft hier veel interessante en informatieve podcasts over. Misschien helpt dit jou ook bij het maken van je keuze.
https://open.spotify.com/show/2gqhr6i4SykdnWfehlhSWg?si=ufMb-jt5QLGpq5yCXwH5DA
4 maanden geleden
De monitor is goed verlopen, alles prima met de kleine meid. Er was toch al lichte activiteit te zien dus wie weet komt ze nog spontaan dit weekend 🙏.
In overleg met de gynaecoloog hebben we besloten om maandag binnen te gaan voor inleiding en een vaginale bevalling te proberen. Bij de minste twijfel of te weinig vordering, wordt het dan alsnog een keizersnede. Ik ben in ieder geval blij dat er nu een einddatum in zicht is.
4 maanden geleden
M’n eerste bevalling was een inleiding die uiteindelijk een spoedkeizersnede is geworden. M’n tweede bevalling was een vaginale bevalling die spontaan begonnen is op 40+4.
M’n tweede bevalling vond ik de meest aangename (in hoeverre bevallingen aangenaam zijn 🙈😅). Zowel naar herstel toe als mentaal, baby’tje is toen gekomen wanneer het er zelf klaar voor was in tegenstelling tot bij de inleiding… Maar ik was het zwanger zijn dan ook echt nog niet beu…