Hallo mama’s,
Gaat iemand wat aan haar man/partner geven voor vaderdag 9 juni? En zo ja, wat? Het kindje is natuurlijk nog niet geboren maar bij mij heeft hij al zoveel gedaan in het huis om alles gereed te maken dat ik toch graag wat voorzie, maar ik weet nog niet zo goed wat …
Ik zal een kaartje geven met 'liefste daddy to be' waar ik nog een persoonlijk tekstje zal opschrijven, en een baby t-shirtje van jbc met opschrift "my dad is the best".
Ik heb het boek "de papa handleiding" voor vaderdag liggen. Ik was eigenlijk niet direct van plan iets te doen en mijn man vind dat ook absoluut niet nodig, maar leek mij een heel tof boek om te hebben.
Ik heb een buidelshirt besteld voor mannen, hij zei eens dat hij dat graag wou om z'n zoontje dichtbij hem te kunnen dragen zonder altijd een draagdoek te moeten aandoen. Dus vond dat wel gepast om te geven nu de baby er bijna aan komt.. ☺️
Ik heb voor mijn vriend zijn vaderdag 2 t-shirten gekocht in de JBC met daar een leuke tekst op. Zoals op eentje staat daddys club. Ze hebben daar ook dezelfde t-shirten voor de kindjes. Wel spijtig dat er geen baby maatjes waren anders waren ze samen leuk assorti 😅🙈