19 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Eskimooo
Hebben ze daar niets van gezegd bij kind en gezin? Wij moesten nog een kwar ...
Neen ze keek enkel in haar ogen of die ook geel waren .
Ik had de indruk dat ze ook niet goed wist of het normaal was.
Mocht je trouwens iets geven bij hoge koorts.
Bij zei ze naar dokter gaan en niets geven .
2 maanden geleden
Reactie op Iona4
Neen ze keek enkel in haar ogen of die ook geel waren .
Ik had de indruk da ...
Ja, bij 38 graden of meer, mag je Perdolan geven. Bij koorts de eerste dagen na een vaccin is het niet nodig om naar de dokter te gaan, tenzij het echt niet betert met Perdolan natuurlijk.
2 maanden geleden
Hier deze namiddag spuitjes gekregen en geen speciale reactie tot nu toe.
Wel heel hard geweend bij de spuitjes 😭 mijn hartje brak even!
Gelukkig mocht ze nadien drinken en viel ze dan in slaap 😴
Nu thuis is wel wat meer aan het zagen in haar slaap..
Maar ze zit ook met lucht en laat veel scheetjes 🙈
Bij mij zeiden ze koorts tot 38,5 is een normale reactie als het hoger is naar de dokter bellen/gaan..
2 maanden geleden
Deze nacht om 3u werd ze wakker om te drinken en had ze ook koorts (38,8!) maar perdolan siroop gegeven haar slaapzakje uitgedaan en flink gedronken.
Na het drinken was haar temperatuur al gezakt naar 38,3 dus terug in haar bedje gelegd maar zonder slaapzak wou ze niet slapen dus dan enkel een body aangedaan en toch terug de slaapzak want ondertussen was haar temperatuur al 37,7
Om half 6 dronk ze nog eens en voelde al helemaal niet meer warm aan dus geen temperatuur meer genomen.
Het alleen slapen was wel geen succes meer dus heeft ze bij mij gelegen tot deze ochtend en toen was haar temperatuur 37,1.
Dus hopelijk blijft het nu zo 🍀
2 maanden geleden
Reactie op opaarde
Een kennis zei dat je perdolan geeft voor de vaccinatie blijkbaar krijgt je ...
Het blijft wel een medicijn dat je geeft en niet alle kindjes maken koorts dus zou toch oppassen met preventief geven zeker als ze nog zo klein zijn..
of dan misschien maar een halve dosis en geen volledige geven ofzo..
2 maanden geleden
Hier vandaag de vaccins gehad en hij is al de hele dag zo slaperig, echt niet van zijn gewoonte 🫥 was dit bij jullie ook zo?
2 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
Hier vandaag de vaccins gehad en hij is al de hele dag zo slaperig, echt ni ...
Was bij mijn dochter ook, is normaal
MOD
2 maanden geleden
Reactie op opaarde
Een kennis zei dat je perdolan geeft voor de vaccinatie blijkbaar krijgt je ...
vroeger was dit idd zo en had vorige week gevraagd aan de vroedvrouw of dit nog zo is en ze zei dat het beter is om dit niet te doen omdat niet elk kindje koorts maakt maar dan toch medicatie aanbied
2 maanden geleden
Hier gisteren de vaccinaties gehad. Geen koorts gemaakt maar wou enkel bij mij slapen overdag.
Deze nacht ging het wat moeilijker en deze ochtend heeft ze al veel geslapen.
Gek hoe alles bij ieder kindje anders is 😱😅